اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی جیرفت انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی جیرفت گفت: انتخابات هیئت ‌رئیسه مجمع امور صنفی این شهرستان صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار و اعضای هیئت رئیسه انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه مجمع امور صنفی جیرفت انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان محمود آهنگ‌بهادر امروز پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: بر اساس آیین‌‌نامه اجرایی ماده 36 قانون نظام صنفی انتخابات هیئت ‌رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار ‌شد.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات 9 نفر از مسئولان اتحادیه‌های صنفی کاندید شده‌اند، افزود: این انتخابات با حضور 23 نفر از 24 نفر از اعضای مجمع امور صنفی برگزار شد.

آهنگ‌بهادر تصریح کرد: به استناد قانون نظام صنفی، کمیسیون نظارت به منظور برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی هیئت نظارت بر انتخابات را شامل نمایندگان اداره بازرگانی،‌ فرماندار و مجمع امور صنفی تشکیل داده است.

وی ابراز داشت: نماینده وزارت بازرگانی به عنوان رئیس هیئت نظارت و دو نفر دیگر به عنوان اعضای هیئت تعیین شده‌اند.

آهنگ‌بهادر بیان داشت: چهار نفر از کاندیداها از اتحادیه‌های توزیعی خدماتی و پنج نفر از اتحادیه‌های تولیدی و خدمات فنی در انتخابات هیئت ‌رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان جیرفت گفت: تعداد اعضای‌ هیئت‌ رئیسه‌ به‌ نسبت‌ تعداد اتحادیه‌های‌ مربوط‌ به‌ صنوف‌ تولیدی و خدمات‌ فنی‌ و توزیعی‌ خدماتی‌ تعیین‌ می‌شود.

وی اذعان داشت: از میان این 9 نفر، پنج نفر به مدت دو سال تصدی‌گری مجمع را بر عهده گرفته و به امور صنفی شهرستان نظارت می‌کنند.

آهنگ‌بهادر عنوان کرد: در این انتخابات علی میرکهنوج به عنوان رئیس مجمع، نمک رسانی نایب رئیس اول، مجید شادجو نایب رئیس دوم، سعدالله مشایخی دبیر و محمد امیرپور به عنوان خزانه‌دار هیئت رئیسه مجمع امور صنفی تعیین شدند.

وی اظهار داشت: میرکهنوج، شادجو و مشایخی از صنف توزیعی خدماتی و رسانی و امیرپور نیز از صنف تولیدی و خدمات فنی در این انتخابات برگزیده شده‌اند.

آهنگ‌بهادر خاطر نشان کرد: مجمع امور صنفی وظیفه هماهنگی و نظارت بر عملکرد اتحادیه‌های صنفی و اتحادیه‌ها، وظیفه نظارت و رسیدگی به مشکلات و مسائل اصناف و کسبه زیر پوشش خود را بر عهده دارد.

به گزارش فارس، انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان جیرفت ساعت 9 صبح در محل سالن اجتماعات مجمع امور صنفی این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول