اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

هیئت رئیسه مجمع امور صنفی دشتی مشخص شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری انتخابات در سازمان صنعت معدن و تجارت دشتی، هیئت رئیسه مجمع امور صنفی دشتی مشخص شدند.

هیئت رئیسه مجمع امور صنفی دشتی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی صبح امروز در جلسه انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی دشتی گفت: در شهرستان دشتی 13 اتحادیه فعال است که 9 نفر برای انتخاب هیئت رئیسه ثبت‌نام کرده بودند.

علی دیبا افزود: در پایان رأی‌گیری تعداد پنج نفر به عنوان رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، دبیر و خزانه‌دار معرفی شدند.

دیبا یادآور شد: در شهرستان دشتی 2 هزار و 600 واحد صنفی فعال هستند و تعامل خوبی نیز بین اصناف و دستگاه‌های اجرایی برقرار است.

وی مهم‌ترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در سال جاری را نظارت بیشتر بر بازار و کنترل روزانه قیمت‌ها توسط بازرسان بازرگانی ذکر کرد.

دیبا خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش قیمت برخی از کالاها به دلایل مختلف در سطح بازار شهرستان و به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از تکرار به انجام تخلف در بعضی از واحدهای صنفی از این پس بازرسی‌ها به صورت ویژه‌تر در زمینه کیفیت و کمیت کالاها، گرانفروشی، احتکار، کم‌فروشی و سایر تخلفات اقتصادی نظارت بیشتر و جدی‌تری انجام می‌گیرد.

در پایان نیز پس از رأی‌گیری در صنوف توزیعی و تولید عبدالمجید مختاری با 12 رأی به عنوان رئیس، کبری شهبازی با هشت رأی به عنوان نایب رئیس اول، ابوالفضل حسین‌پور با هشت رأی نایب رئیس دوم، محمد تیموری با هفت رأی دبیر و لیلا دیاری نیز با هفت رأی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول