اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان همدان

انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی 20 اردیبهشت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی در استان همدان در تاریخ 20 اردیبهشت انجام شده است.

انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی 20 اردیبهشت برگزار می‌شود

مصطفی اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع امور صنفی در استان همدان همزمان با سراسر کشور خبر داد و افزود: این انتخابات در بیستم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی گفت: در راستای آئین‌نامه اجرایی انتخابات هیئت رئیسه مجامع امور صنفی موضوع ماده 36 قانون نظام صنفی، باید نسبت به تعیین پنج نفر هیئت رئیسه در هر شهرستان از بین اتحادیه‌های صنفی استان اقدام شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان ادامه داد: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های مناسب برای برگزاری مطلوب این انتخابات انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیئت مدیره در هر شهرستان شامل پنج نفر عضو اصلی و دو نفر عضو علی‌البدل خواهد بود، تأکید کرد: اعتبارنامه فعالیت آنها نیز به مدت دو سال خواهد بود.

اسدی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت و نقش هیئت رئیسه مجامع امور صنفی اشاره کرد و ابراز داشت: ایجاد هماهنگی بین اتحادیه‌ها، نظارت بر عملکرد مالی، تنظیم و تصویب آئین نامه‌های مالی- استخدامی و اداری و اجرای مصوبات کمیسیون نظارت بر اتحادیه‌های صنفی از اهداف هیئت رئیسه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تنظیم ترازنامه و صورت‌های مالی سالانه از دیگر وظایفی است که مجامع امور صنفی عهده‌دار خواهند بود، تأکید کرد: به طور قطع یک هیئت رئیسه منسجم، کارا و توانمند می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف مورد نظر داشته باشد.

معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: تمهیدات لازم در این خصوص انجام گرفته تا انتخابات مذکور را در موعد مقرر در کمال سلامت برگزار کنیم تا در آینده با انتخاب یک هیئت رئیسه پویا و مجرب توسط اتحادیه‌ها شاهد موفقیت‌های بیش از پیش در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول