اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل خبر داد

کاهش 52 درصدی تصادفات فوتی در شهر اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل گفت: تصادفات فوتی به نسبت مدت مشابه سال گذشته در شهرستان اردبیل 52 درصد کاهش یافته است.

کاهش 52 درصدی تصادفات فوتی در شهر اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فریدون قنبرزاده در تشریح اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل اظهار داشت: در هشت ماهه امسال میزان تصادفات فوتی در شهرستان اردبیل به نسبت مدت مشابه سال گذشته برابر اعلام پزشکی قانونی 52 درصد کاهش یافته است.

این مسئول با اشاره به بی‌سابقه بودن کاهش تصادفات فوتی در سه سال گذشته گفت: علت اصلی تحقق این موفقیت تجربه تصادفات سال‌های قبل و شناسایی آسیب‌ها و نقاط حادثه‌ساز و رفع آنها با مشارکت مسئولان شهرستانی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اردبیل با بیان اینکه بیشتر تصادفات فوتی در بزرگراه بسیج بین وسایل نقلیه و عابران پیاده به خصوص زنان و کودکان زیر هفت سال بوده، اضافه کرد: در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل با طرح آسیب‌ها و ارائه راهکار در شورای ترافیک شهرستان با ایمن‌سازی زیر پل‌ها، احداث پل‌های عابر پیاده و حذف نقاط حادثه‌خیز ابتدایی توانسته میزان تصادفات در این محل را کاهش دهد.

وی از استقرار دایمی دو تیم ثابت پلیس راهنمایی مجهز به دوربین سرعت‌سنج در این بزرگراه خبر داد و اذعان داشت: به منظور آسایش عابران و کاهش میزان تصادفات از ابتدای امسال دو تیم ثابت پلیس مجهز به دوربین سرعت‌سنج در این بزرگراه مستقر شده‌اند که این اقدام نیز در کاهش تصادفات و ایمن‌سازی محل بسیار موثر بوده است.

قنبرزاده در پایان از رانندگانی که در بزرگراه بسیج (کمربندی دوم) تردد می‌کنند خواست تا میزان سرعت خود را با تابلوهای کاشته شده هماهنگ کنند تا مشمول اعمال قانون و جرایم نشوند.

انتهای پیام/62001/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول