اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

جاده‌های مازندران 14 گردنه برف‌گیر دارد/ کاهش تصادفات جاده‌ای در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: جاده‌های مازندران 14 گردنه برف‌گیر به طول 25 کیلومتر دارد.

جاده‌های مازندران 14 گردنه برف‌گیر دارد/ کاهش تصادفات جاده‌ای در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اسد پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز طرح امداد و نجات جاده‌ای مازندران اظهار داشت: هر ساله با شروع فصل سرما فصل جدیدی از خدمت دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در سطح جاده‌های استان آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: خدمت‌رسانی در سطح جاده‌های استان مازندران نیاز به اشتراک نظر و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از بکارگیری 200 خودرو راه و شهرسازی و 300 پرسنل اداره راه مازندران در سطح جاده‌های استان خبر داد و بیان داشت: این نیروها در سطح جاده‌های استان طی حدود 3 ماه مشغول فعالیت امدادرسانی با حضور سایر دستگاه‌های اجرایی می‌شوند.

این مسئول با اعلام اینکه جاده‌های مازندران 14 گردنه برف‌گیر به طول 25 کیلومتر دارد تاکید کرد: هدف ما از حضور در سطح جاده‌های استان خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران است.

این مسئول در ادامه به کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان مازندران طی 7 ماهه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس برآورد انجام شده میزان تصادفات در سطح جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 5 درصد کاهش داشتیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در ادامه به برنامه‌های در دست اجرا دولت برای کاهش تصادفات به میزان 10 درصد مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: رسیدن به رقم 5 درصد سال جاری نشان می‌دهد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از برنامه تعیین‌ شده جلوتر هستیم.

انتهای پیام/86004/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول