اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان عنوان کرد

احتکار 11 هزار کارتن پودر شوینده در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از کشف احتکار 11 هزار کارتن پودر شوینده در کرمان خبر داد و گفت: پرونده این شرکت در حال بررسی است.

احتکار 11 هزار کارتن پودر شوینده در کرمان

ارسلان میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی هفت ماه گذشته از سال جاری با همکاری سازمان صنعت و معدن و بازرسی اصناف بسیاری از انبارهای استان مورد بازدید قرار گرفته‌اند. 

وی بیان داشت: اصناف باید موجودی انبارهای خود را اعلام کنند که در غیر این صورت به عنوان احتکار تلقی شده و 50 درصد ارزش ریالی کالا برای آنها طبق قانون مجازات دیده می‌شود.

میری تصریح کرد: طی هفت ماه گذشته از سال جاری تخلفات زیادی در سطح شرکت‌های پخش استان کرمان داشتیم و در حال بررسی پرونده و اعلام جرائم هستیم.

وی با اشاره به کشف احتکار 11 هزار کارتن پودر شوینده در استان کرمان اظهار داشت: پرونده این شرکت در حال بررسی است و اطلاعات تکمیلی آن بعد از رسیدگی اعلام می‌شود.

میری همچنین با اشاره به کشف محموله قاچاق انواع گوشی تلفن همراه در شهرستان سیرجان گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی سیرجان طی بازرسی از یک دستگاه کامیون 115 گوشی همراه کشف کردند.

وی تصریح کرد: این متهم به پرداخت مبلغ 159 میلیون و 186 هزار ریال جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه محکوم شده است.

میری با اشاره به فعالیت شعب سیار تعزیرات حکومتی در سطح استان اظهار داشت: این شعب با همراهی بازرسان سازمان صنعت و معدن، شبکه بهداشت و امور صنفی به بازدید و بازرسی از انبارها و شرکت‌ها مشغول هستند.

وی ابراز داشت: بیشترین احتکار طی ماه‌های گذشته مربوط به مواد شوینده، لوازم خانگی است که عمدتا با توجه به تحریم‌ها و مشکلات ارزی صورت گرفته است.

میری تصریح کرد: همه مردم به عنوان بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی هستند و می‌توانند موارد را به شماره 124 و یا به صورت حضوری به تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن اطلاع دهند.

انتهای پیام/80017/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول