اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پاکدشت:

4 تن روغن خوراکی احتکار شده در پاکدشت کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کنندگان کالا، چهار تن روغن خوراکی از پارکینگ یک واحد مسکونی در شهرستان پاکدشت کشف شد.

4 تن روغن خوراکی احتکار شده در پاکدشت کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای طرح مبارزه با احتکار کنندگان کالا، به دنبال کسب خبری مبنی بر احتکار کالای مصرفی مردم در پارکینگ یک واحد مسکونی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

جمال نیک‌جو اضافه کرد: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی منزل مذکور شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع مربوطه مأموران به انبار مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در یک اقدام غافلگیرانه و با کسب مجوز قضایی در بازرسی انجام شده حدود چهار تن روغن خوراکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت ارزش کالاهای مکشوفه را 129 میلیون ریال برآورد و بیان کرد: برخی می‌خواهند بر خلاف آیین اسلامی از طریق احتکار به سود کلان برسند ولی باید بدانند پلیس از حق مردم نمی‌گذرد و با تقویت گشت‌های بازرسی و نظارت دستگاه‌های مرتبط برای جلوگیری از این اتفاق همه روزه انبارها و فروشگاه‌ها را مورد بازدید و بازرسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/2462/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول