اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ارزش 250 میلیون تومان

23 هزار بسته کاغذ احتکار شده در مرند کشف شد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی از کشف مقادیر زیادی کاغذ احتکار شده در مرند خبر داد و گفت: بیش از 23 هزار بسته کاغذ احتکار شده به ارزش 250 میلیون تومان از زیر زمین مسکونی در این شهرستان کشف شد.

23 هزار بسته کاغذ احتکار شده در مرند کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مرند بعد از کسب خبر مبنی بر دپو مقادیر زیادی نوشت افزار توسط یک نفر به نام «م ـ ب» اهل و ساکن مرند موضوع را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم را در خصوص شناسایی محل دپو و کشف آن معمول کردند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محل دپوی مورد نظر کاملا شناسایی شده بود، عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به همراه ماموران اداره بازرگانی به درب منزل نامبرده مراجعه و پس از ابلاغ موضوع و تفهیم اتهام منزل مسکونی وی را مورد بازرسی قرار داده و مقدار 23 هزار و 35 بسته کاغذ احتکار شده به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان از زیر زمین منزل مسکونی وی کشف و ضبط و محل دپو پلمب شد.

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه عده‌ای با فرصت طلبی و سودجویی، کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را احتکار کرده و بعد از مدتی با قیمت بالا برای مردم عرضه می‌کنند.

فرامرزی تصریح کرد: احتکار کالا از نظر قانون جرم بوده و مجازات سنگینی در بر دارد و پلیس در راستای ایجاد امنیت اقتصادی و تامین آرامش و رفاه مردم با چنین افرادی قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول