اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون بشرویه:

266 واحد مسکونی بشرویه آماده واگذاری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون بشرویه گفت: در حال حاضر 266 واحد مسکونی بخش تعاونی در شهرستان بشرویه آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است.

266 واحد مسکونی بشرویه آماده واگذاری است
سید ضیاء حسن‌زاده میدانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: در حال حاضر استقبال مردم از بخش تعاونی پیشرفت قابل توجهی داشته است و فعالیت تعاونی‌ها در قالب تعاونی مسکن مهر به این روند شتاب بیشتری داده است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت هشت تعاونی با حضور و مسئولیت بانوان در سطح شهرستان تاکید کرد: طی یک سال گذشته تاکنون 31 تعاونی در بشرویه ایجاد شده است.
میدانی میزان اعتبار توزیع شده میان تعاونی‌های بشرویه را بیش از 700 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از اول سال جاری 18 موافقت نامه برای ثبت تعاونی‌های جدید تعاونی صادر شده است.
وی تعداد تعاونی‌های مسکن بشرویه را 12 تعاونی و تعداد واحدهای ساختمانی در حال احداث را 1257 واحد اعلام کرد و افزود: از این میان هفت تعاونی واجد شرایط مسکن مهر هستند که 700 نفر سهامدار آنها را ساماندهی می‌کنند.
میدانی اضافه کرد: در حال حاضر 266 واحد مسکونی بخش تعاونی در شهرستان بشرویه آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی بانک توسعه تعاون بشرویه در آبان‌ماه سال 89 سبب تسهیل در امور مربوط به تعاونی‌ها شده است، اظهار داشت: فعالیت این بانک مشکلات را از دوش تعاونی‌ها برداشته است چرا که در سال‌های قبل تعاونی‌ها برای انجام امور بانکی به مرکز استان مراجعه می‌کردند.
میدانی با اشاره به تشکیل اتاق تعاون در بشرویه گفت: هدف از تشکیل اتاق تعاون حمایت و پشتیبانی از شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های این شهرستان است.
وی با اشاره به هدف‌گزاری دولت برای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید تصریح کرد: با سیاست‌های دولت نهم و دهم حمایت‌های ویژه و بی‌سابقه‌ای از تعاونی‌ها صورت گرفته است که این مسئله در توسعه اشتغالزایی نقش مهمی ایفا کرده است.
وی به ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه تعاونی‌ها در کشور تاکید کرد و یادآور شد: در بشرویه نیز برنامه‌هایی در این راستا برگزار شده و در آینده نزدیک نیز با حضور مدیر کل تعاون استان چند تعاونی جدید آغاز به کار می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول