اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج علمی و فناوری مازندران خبر داد

ارائه تسهیلات بانکی به طرح‌های خلاق توسط بسیج در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری مازندران گفت: این نهاد به طرح‌ها، پایان‌نامه‌های نوآورانه و خلاقانه تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

ارائه تسهیلات بانکی به طرح‌های خلاق توسط بسیج در مازندران

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان ساری، حمید لزگی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش در دانشکده فنی امام محمد باقر ساری بیان داشت: در یک ماهه اخیر بیش از 20 نفر جذب سازمان بسیج علمی شدند.

وی تصریح کرد: مرکز بسیج علمی با همکاری و توافق دانشگاه محمد باقر (ع) توانسته بین دانشجو، استاد و مرکز بسیج علمی تعامل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به عنوان قطب پدید آورنده جهاد علمی است، افزود: این سازمان برای ایجاد انگیزه عمومی برای توسعه علمی، به حرکت درآوردن سرمایه‌های انسانی و تبدیل گفتمان علمی به دغدغه‌های اجتماعی فعالیت دارد.

لزگی تصریح کرد: یکی از اهداف این سازمان توسعه تفکر بسیجی در عرصه‌های دانش و فناوری در راستای تحقق نقشه جامعه علمی کشور در سند چشم‌انداز 20 ساله و کمک به توسعه و عمق‌بخشی داخلی انقلاب اسلامی است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سازمان بسیج علمی و پژوهشی امکان بهره‌مندی از دانش و تجربیات بسیج اساتید و اعضای هیئت علمی در عرصه‌های مختلف است.

وی شناسایی خلأها، نیازها و اولویت‌های چرخه نهضت نرم‌افزاری، پشتیبانی تقویت بنیه علمی، توانمند‌سازی بسیجیان، هدایت، شناسایی، حمایت از طرح‌های مخترعان و مبتکران در حوزه‌های مختلف و مشارکت در ایجاد توسعه مراکز رشد و حمایت از تشکل‌های دانش بنیان را مهم‌ترین وظایف سازمان برشمرد.

لزگی متذکر شد: از استعدادهای برتر، نفرات منتخب المپیادهای جهانی، جشنواره‌ها، از طرح‌ها، پایان‌نامه‌های نوآورانه و خلاقانه حمایت می‌شود و به آنها تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/2246/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول