اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه بازدید اعضا کمیسیون عمران مجلس ایراد شد

انتقاد نماینده غرب هرمزگان از وضعیت راه‌های منتهی به بستک

خبرگزاری فارس: نماینده شهرستان‌های غربی هرمزگان از وضعیت راه‌های منتهی به شهرستان بستک انتقاد کرد.

انتقاد نماینده غرب هرمزگان از وضعیت راه‌های منتهی به بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری در حاشیه بازدید کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های سطح شهر بندرعباس و جزیره قشم به بازدید دیروز برخی از اعضای این کمیسیون از مناطق غربی هرمزگان اشاره و افزود: با تلاش‌های دولت در حوزه غرب راه‌ها توسعه خوبی را در سال‌های اخیر داشته‌اند.

وی افزود: روز گذشته که به اتفاق اعضای کمیسیون عمران مجلس در مسیر غربی استان حرکت می‌کردیم برخی از مسائل را یادداشت و در راستای توجه بیشتر به بخش‌های مربوطه منعکس کردیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان در این راستا بیان داشت: به عنوان نمونه در محور بندر خمیر به بندرلنگه به دلیل طولانی شدن ایجاد ترانشه درمسیر، وضعیت نامناسبی را در بخش‌هایی از این مسیر شاهد هستیم که نیاز به توجه بیشتر و اختصاص اعتبارات بیشتر توسط وزارتخانه مربوطه دارد.

جباری اضافه کرد: در حوزه راه‌های غرب هرمزگان پروژه‌هایی همانند کمربندی لنگه، باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: متاسفانه محور بندرلنگه به بستک علی‌رغم ترافیک قابل توجه مورد بی‌توجهی کامل قرار دارد و می‌توان گفت که چیزی از آسفالت این محور باقی نمانده و همین امر سبب ناایمن شدن آن شده است.

جباری با بیان اینکه این‌ دو شهرستان از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌روند و مردم در این‌ شهرستان‌ها تعامل قابل توجهی با‌هم دارند، افزود: امید است، راه و شهرسازی، روکش آسفالت این محور را نیز در برنامه‌های اساسی و اولویت‌دار خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: بخش جناح در شهرستان بستک نیز از مراکز مهم جمعیتی غرب هرمزگان به شمار می رود که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان در حوزه راه است.

نمایند مردم غرب هرمزگان افزود: در حال حاضر با جاری شدن سیلاب‌ها به دلیل عدم آماده‌سازی پل خروجی جناح ارتباط این شهر با شهرهای جنوبی فارس و همچنین مرکز شهرستان بستک و دیگر نقاط تا چندین روز قطع می‌شود.

جباری گفت: باید طبق نیازهای استان به امور زیرساختی و زیربنایی توجه داشت.

این نماینده مجلس همچنین از وضعیت مسکن مهر در حوزه‌های غربی هرمزگان به ویژه بندرلنگه و بستک اظهار رضایت کرد و افزود:‌ به غیر از برخی مشکلات جزئی در این بخش با مشکل خاصی روبرو نیستیم.

انتهای پیام/88001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول