اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران آتش‏نشانی سمنان انجام شد

نجات یک شهروند در برف و کولاک ارتفاعات سمنان

خبرگزاری فارس: عملیات امداد و نجات در ارتفاعات سمنان با تلاش مأموران آتش‏نشانی سمنان انجام شد.

نجات یک شهروند در برف و کولاک ارتفاعات سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، یک شهروند گرفتار شده در برف و کولاک در ارتفاعات سمنان با تلاش مأموران آتش‏نشانی سمنان نجات پیدا کرد.

در تماس یک شهروند با سامانه 125 آتش‏نشانی سمنان، ستاد فرماندهی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان، گروه امداد و نجات ایستگاه شماره یک را به محل حادثه واقع در بالاتر از شهرک روزیه- جاده فرعی پارک کوهستان اعزام کرد.

حجت‏اله جهان، فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: به محض اعلام حادثه از مرکز پیام، یک گروه ویژه امداد و نجات کوهستان به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: نجات‌گران سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با رسیدن به منطقه پارک کوهستان برای پیدا کردن فرد گرفتار، با پیاده‏روی در منطقه کوهستانی و برفی و با جست‏وجو، فرد را در دامنه کوه در منطقه پارک کوهستان پیدا کردند.

فرمانده اعزامی سازمان آتش‏نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان افزود: فرد گرفتار شده در برف به علت حضور زیاد در برف دچار سرمازدگی سطحی شده بود که از کوهستان به شهر منتقل شد.

جهان با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف از شهروندان خواست در زمان حضور در طبیعت و کوهپیمایی، وسایل و امکانات فنی و تجهیزات انفرادی فصل سرما با خود همراه داشته باشند.

انتهای پیام/2249/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول