اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان:

مردم از اسراف دور شوند / نعمت‏های الهی به درستی مصرف شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان تأکید کرد: در برهه کنونی بسیار لازم است تا مردم از اسراف دور شوند و نعمت‏های الهی به درستی مصرف شود.

مردم از اسراف دور شوند / نعمت‏های الهی به درستی مصرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار صمیمی هیئت مدیره و اعضای شورای پایگاه بسیج شرکت گاز استان سمنان با وی، به حدیثی از امیرالمؤمنین، امام علی(ع) اشاره کرد.

وی گفت: خداوند متعال نعمت‏های زیادی به ما عطا کرده است که نمی‏دانیم شکر کدامشان را به جای آوریم؛ نعمت‏های مادی، معنوی، زیرزمینی و حتی جمهوری اسلامی و رهبری که با شایستگی لازم جای خالی امام عزیزمان را پر کرده‏اند، به واقع جای شکرگزاری دارند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: ما باید قدردان نعمت‏های بزرگ الهی باشیم و سه نعمت آب، برق و گاز از مواهب خدادادی هستند که اگر هر کدامشان نباشند، در زندگی به مشکل برمی‏خوریم.

شاهچراغی عنوان کرد: باید شکرگزار این نعمات باشیم و سعی کنیم از این نعمت‏های خدادادی به‏جا استفاده کنیم و از اسراف دور شویم.

وی تصریح کرد: باید این موارد را به مردم گوشزد کنیم که این نعمت‏ها فقط برای ما نیست و نسل‏های آینده جمهوری اسلامی ایران نیز به آنها محتاج هستند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: ما محتاج به توفیق از جانب خدا هستیم؛ چون خودمان نمی‏توانیم بدون اراده خداوند به توفیقی برسیم و همیشه باید از او خواهش کنیم که زمینه‏ای ایجاد کند تا در کارهایمان موفق شویم.

شاهچراغی تذکر داد: گازرسانی به شهرها و روستاها توفیق بزرگی است که نصیب مسئولان شرکت گاز استان سمنان شده و بهترین دعایی که می‏توانیم در حق همدیگر انجام دهیم، دعای توفیق در پیشرفت و رسیدن به خوبی‏هاست و باید دانست که همه ما محتاج به دعا هستیم.

وی با بیان اینکه باید برای رسیدن به این توفیقات اخلاص داشته باشیم و همه کارهایمان برای خدا باشد، گفت: امام راحل فرمودند کارهایی را که انجام داده‏اید، برای مردم بازگو کنید و اگر مردم بدانند که شما با اخلاص کار می‏کنید، حتماً شاکر هستند و قدردانی می‏کنند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان افزود: اگر در کارها اخلاص باشد، فعالیت‏ها ارزش دارد و دیگر نمی‏توان قیمتی برای آن تعیین کرد.

شاهچراغی ادامه داد: امیرالمؤمنین، امام علی(ع) نیز توفیق را افضل دریافت‏ها از عالم بالا می‏دانند و از طرفی نیز بهترین خبری که از زمین به آسمان می‏رود، همان اخلاص ماست.

وی نصیحتی هم به مسئولان داشت و گفت: سعی کنید با مردم خوش‌رفتار و خوش برخورد باشید؛ چون رضایت مردم افضل اعمال است.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اضافه کرد: هر کاری که برای مردم انجام شود، خوب است ولی اگر کاری را بتوان خوب‏تر انجام داد، بهتر است و شما هم سعی کنید کارهایتان را خوب‏تر انجام دهید و اشتباهات را کم کنید.

شاهچراغی ادامه داد: کسانی که پاسخگوی مردم هستند و در ادارات به مردم پاسخ می‏دهند، باید خوش‌رفتار و خوش برخورد باشند؛ چون همین مردم بودند که انقلاب اسلامی را به اینجا رساندند.

انتهای پیام/22492/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول