اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر تئاتر استان مرکزی:

تجمیع جشنواره‌های تئاتر از اسراف جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: بازیگر تئاتر استان مرکزی که میهمان شاهرودی‌ها بود، گفت: تجمیع جشنواره‌های تئاتر از اسراف و هزینه مضاعف منابع جلوگیری می‌کند.

تجمیع جشنواره‌های تئاتر از اسراف جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از کمیته اطلاع‏رسانی نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان، مصطفی صاحب اظهار داشت: به شهرستان شاهرود زیاد سفر می‌کنم و همیشه سعی دارم در زمان حضورم در این شهرستان از برنامه‌های تئاتر این شهر بازدید کنم.

وی ادامه داد: در خبرها شنیده بودم که جشنواره تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود نیز در گذشته‌ای نه چندان دور برگزار شده است.

صاحب تصریح کرد: اگر مسئولان شاهرودی این دو جشنواره را به طور مشترک برگزار می‌کردند، بسیار مفید بود؛ بدون شک تجمع اعتبارات و مدیریت هماهنگ موجب بهتر برگزار شدن این جشنواره‌ها می‌شود.

بازیگر تئاتر استان مرکزی ادامه داد: این امر به نوعی باعث پرهیز از اسراف و پرداخت هزینه‌های مضاعف، دوباره‌کاری و... می‌شود.

صاحب از تلاش برگزارکنندگان این جشنواره تشکر کرد و برپایی جشنواره تئاتر بسیج را ثمره تلاش برای هویت‌بخشی به هنر اسلامی دانست.

وی در ادامه خواستار همکاری همه هنرمندان برای تولید آثار فاخر در عرصه نمایش به ویژه آثاری با مضامین بیداری اسلامی، تهدیدات جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی و ... شد.

* ابتکار مسئولان جشنواره سبب استقبال مردم شد

یک شرکت‌کننده دیگر نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان نیز در خصوص نحوه برگزاری نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در شهرستان شاهرود گفت: در راستای توسعه تئاتر به‌ ویژه تئاتر فاخر بسیج در جامعه چه خوب بود که تمام نمایش‌های پذیرفته شده در این جشنواره، پیش از برگزاری جشنواره در سراسر استان به اجرای عمومی درمی‌آمد.

عالمه نوشک تصریح کرد: نهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان با ابتکار عمل مسئولان جشنواره در نحوه برگزاری مورد استقبال عموم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: برای نخستین بار در شاهرود شاهد شکل جدیدی از برگزاری جشنواره تئاتر بودیم که باعث شد تا علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کند و امیدواریم که این ابتکار در شکل برگزاری در سطح کشور فراگیر شود.

نوشک گفت: فشردگی مراسم و اجراهای متعدد در طول روز مانع از آن می‌شد که علاقه‌مندان بتوانند با خیال راحت از همه نمایش‏ها بازدید کنند و این کار باعث می‌شود مردم به عنوان مخاطبان اصلی تئاتر، امکان استفاده از همه برنامه‌های جشنواره را نداشته باشند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول