اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری:

«پایان کار» برای طرح‌های بدون مناسب‌سازی معابر صادر نشود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری گفت: در صورت اجرایی نشدن طرح مناسب‌سازی معابر و ساختمان، شهرداری ساری پایان کار صادر نکند.

«پایان کار» برای طرح‌های بدون مناسب‌سازی معابر صادر نشود

جمال باقری در حاشیه نشست شورای اسلامی شهر ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه کارشناسان نخبه و کاردانی در حوزه ساخت‌وساز در شورای شهر و شهرداری فعالیت دارند و فعالیت‌های عمرانی سطح شهر باید به نحو مطلوبی انجام شود، اظهار داشت: قرار نیست با بالا بردن کمیت، از کیفیت فعالیت‌های عمرانی کم شود.

وی استفاده از استعدادهای افراد متخصص در حوزه عمران شهری را از سوی شهرداری ضعیف دانست و ادامه داد: لکه‌گیری و آسفالت‌هایی که در برخی از مناطق صورت می‌گیرد، مناسب و با کیفیت نیست.

عضو کمیسیون نظارت و بهداشت شورای اسلامی شهر ساری بحث مناسب‌سازی معابر را مورد تاکید قرار داد و گفت: بحث مناسب‌سازی معابر در قانون جامع حمایت از حقوق معلولان آمده است.

وی افزود: چند سالی است که قانون جامع حمایت از معلولان به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است و تاکید شد سایر دستگاه‌ها و اماکن عمومی در صورتی که اصول مناسب‌سازی را رعایت نکردند از سوی شهرداری‌ها پایان کار صادر نشود.

باقری با اشاره به اینکه اماکن عمومی مرکز مازندران بستر مناسبی برای تردد معلولان ندارد، گفت: شهرداری به کارشناسان حوزه عمرانی تاکید کند تا مناسب‌سازی معابر را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی افزود: مناسب‌سازی معابر نیازمند هزینه نیست بلکه هزینه‌های جنبی را کاهش می‌دهد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری متذکر شد: ما وظیفه داریم معلولان جامعه که جمعیت زیادی از جامعه را به خود اختصاص داده است ببینیم.

باقری با بیان اینکه معاونت فنی شهرداری به اجرای طرح مناسب‌سازی معابر توجه داشته باشد، یادآور شد: افراد مسن و بچه‌های جامعه ما برای تردد در معابر شهر ساری دچار مشکل هستند.

وی اذعان داشت: کارشناسان بهزیستی هم برای کار اصولی در اجرای مناسب‌سازی معابر صاحب‌نظر هستند.

انتهای پیام/86006/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول