اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان خبر داد

راه‌اندازی 2 کانون فرهنگی، تبلیغی تخصصی در عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از ثبت و راه‌اندازی دو کانون فرهنگی، تبلیغی تخصصی در عسلویه با محوریت ترویج فرهنگ عفاف، حجاب و آموزش سبک زندگی اسلامی در این شهر خبر داد.

راه‌اندازی 2 کانون فرهنگی، تبلیغی تخصصی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های دینی و مذهبی و تقویت معنویت در جامعه از اهم برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی و تلاش برای جذب مخاطبان در این عرصه از دیگر رویکردهای این نهاد در سال جاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان از ثبت و راه‌اندازی دو کانون فرهنگی، تبلیغی تخصصی در عسلویه با محوریت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آموزش سبک زندگی اسلامی در این شهر خبر داد.

اهرمی خاطرنشان کرد: طبق اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر تأسیس کانون‌های فرهنگی، تبلیغی در حوزه‌های تخصصی و لزوم توجه به آمایش سرزمینی در موضوعات فرهنگی خاص موجود با هدف پرورش نیروی انسانی مؤمن و متعهد، این اداره اقدام به رایزنی با مراکز حوزه‌های علمیه این شهر برای ثبت و راه‌اندازی تشکل‌های مذکور کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان گفت: با توجه به رایزنی‌های مذکور با حوزه علمیه الزهرا عسلویه مبلغان این حوزه خواستار تشکیل دو کانون فرهنگی، تبلیغی تخصصی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آموزش سبک زندگی اسلامی شده‌اند که مدارک آنها، برای اخذ مجوز نهایی به استان ارسال می‌شود.

اهرمی یادآور شد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی با هدف ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی و بسترسازی برای تحقق و اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی تشکیل می‌شوند که در راستای پرورش نیروی انسانی مومن و متعهد در شرایط کنونی که کشور در زیر بمباران شدید فرهنگی دشمنان قرار دارد به اجرای فعالیت می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان اذعان داشت: خلاقیت و ابتکار جوانان مسجدی موتور محرکه و عامل پویایی کانون‌های فرهنگی تبلیغی محسوب می‌شود که با فعالیت‌هایی از قبیل؛ آموزش فقه و احکام اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آموزش سبک زندگی در راستای تبیین منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/2451/ذ/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول