اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر کنگان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی ساحل‌سازی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: شهردار بندر کنگان از پیشرفت 70 درصدی ساحل‌سازی در بندر کنگان خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی ساحل‌سازی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله حسینی کنگانی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی کنگان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های رفاهی برای مردم و بهبود مبلمان شهری از اولویت‌های شهرداری بندر کنگان در سال جاری است.

وی ادامه داد: همکاری مردم با شهرداری بسیار خوب بوده و این امر موجبات موفقیت شهرداری در دسترسی به اهداف خود را فراهم کرده است.

شهردار بندر کنگان خاطرنشان کرد: ایجاد پروژه‌های ساحل‌سازی و زیباسازی سواحل بندر کنگان از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا در کنگان است.

حسینی کنگانی از پیشرفت 70 درصدی ساحل‌سازی در بندر کنگان خبر داد و تصریح کرد: فاز چهارم مجموعه پروژه‌های ساحل‌سازی، تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: این فاز از ساحل‌سازی شامل پروژه اجرای فضای سبز، محوطه‌سازی فضای جلو و کناری بازارچه ماهی و میگو است.

شهردار بندر کنگان اذعان داشت: اجرای دیوار سنگی و کف‌سازی با سنگ‌های مالون به طول تقریبی 300 متر در حال اتمام است و به‌زودی وسایل و چراغ‌های روشنایی و ست ورزشی خریداری شده در این فاز نیز نصب خواهد شد.

کنگانی ابراز داشت: برای اجرای این پروژه قریب سه میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 پروژه عمرانی در بندر کنگان در دست اجراست، گفت: بدون تردید اجرای این پروژه‌ها می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه شهری کنگان داشته باشد، امیدواریم از این طریق بتوانیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم سازیم.

شهردار کنگان یادآور شد: احداث دیوار حفاظتی رودخانه فصلی حسین‌آباد، گوده، ضلع غربی بیمارستان، نیروگاه برق و خور عبدالسلام، جنب بازارچه، دره علیان و احداث ضلع غربی بلوار گلزار به بلوار ساحلی از اقدامات در حال اجرا در بندر کنگان است.

کنگانی در پایان اضافه کرد: از تمام توان و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه بندر کنگان استفاده خواهیم کرد و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول