اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش کنگان:

تمام مدارس کنگان هوشمندسازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش کنگان از هوشمندسازی تمام مدارس شهرستان کنگان خبر داد.

تمام مدارس کنگان هوشمندسازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس شریف صبح امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تعیین‌کننده در آینده کشور است و تقویت زیرساخت‌های این نهاد امری لازم است.

رئیس آموزش و پرورش کنگان به اهمیت امتحانات در حوزه آموزش و پرورش پرداخت و افزود: امتحانات در حقیقت نتیجه زحمات همه عوامل آموزشی و اجرایی است و باید شرایطی فراهم شود که دانش‌آموزان بتوانند بدون دغدغه در یک محیط آرام به امتحانات بپردازند و نتیجه تلاش خود و والدین و مدیر و معلمین را ببینند و برای فردای بهتر ایران اسلامی آماده شوند، چرا که همین دانش‌آموزان امروز آینده‌سازان فردای ایران اسلامی هستند.

شریف بیان کرد: سال تحصیلی جاری به حیث اجرای طرح تحول بنیادین از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع امسال یک سال استثنایی برای وزارت آموزش و پرورش به لحاظ اجرا کردن سند تحول آموزش و پرورش است و برای اجرا کردن نظام آموزشی جدید 3ـ3ـ6 نیز یک سری مقدمات باید فراهم شود.

وی اضافه کرد: سند تحول بنیادین از مهم‌ترین موفقیت‌های وزارت آموزش و پرورش است و بدون تردید در سال‌های آینده نتایج این طرح عظیم بیشتر روشن می‌شود.

این مسئول گفت: اجرای این طرح باید با جدیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد و در کنگان نیز اقدامات ارزنده‌ای با تلاش همکاران انجام شده است.

شریف از هوشمندسازی تمام مدارس کنگان خبر داد و افزود: بسیاری از مدارس کنگان هوشمندسازی شده‌اند و به فضل خدا با برنامه‌ریزی صورت گرفته تمام مدارس کنگان هوشمند می‌شوند.

معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش کنگان نیز ضمن تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای برگزاری امتحانات نوبت اول (دی‌ماه) در راستای اجرای بسیار مناسب و عالی امتحانات، نکات مهم آموزشی و نحوه برگزاری امتحانات را یادآور شد.

محمود رضایی‌نیا افزود: کیفیت سطح تعلیم و تربیت در مدارس کنگان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول