اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

فعالیت مستمر 120 مبلغ و مبلغه در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از فعالیت مستمر 120 مبلغ و مبلغه در شهرستان کنگان خبر داد.

فعالیت مستمر 120 مبلغ و مبلغه در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی در کنگان اظهار داشت: در دهه اول محرم شاهد اجرای برنامه‌های ارزشمند و باشکوهی در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان بودیم.

وی ادامه داد: حجم و کیفیت فعالیت‌های مذهبی در این شهرستان نسبت به گذشته بیشتر و بهتر شده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی جمعیت شهرستان و رشد پدیده صنعت همراه با هجوم

سیل آسای اقشار با خرده فرهنگ‌های مختلف که نتیجه آن تشدید نابسامانی‌های اجتماعی است، نیاز به حضور مبلغین در این منطقه حساس، بیش از هر زمان و مکان دیگری مهم و حیاتی است.

اهرمی تصریح کرد: این اداره در راستای انجام رسالت‌های سازمانی خود با رایزنی با دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم و اداره کل تبلیغات اسلامی استان از فعالیت 120 مبلغ و مبلغه بهره برده است.

وی اضافه کرد: نهضت خونین عاشورا و کربلای امام حسین(ع) از وقایعی است که هرچه زمان می‌گذرد، انسان‌ها به ابعاد، پیام‌ها، عبرت‌ها و درس‌های آموزنده آن بیشتر پی می‌برند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اجرای 2500 ساعت تبلیغ در دهه اول محرم در کنگان خبر داد و بیان کرد: در این مدت مبلغان و مبلغات ضمن رعایت صورتجلسه شئونات فرهنگی ارسالی از مرکز به برپایی و برگزاری نماز جماعت، گفتمان دینی، حضور در مدارس و ارائه مشاوره‌های دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی، آموزش و روخوانی قرآن کریم و انجام مجالس وعظ و سخنرانی به میزان 2500 ساعت تبلیغ همت کردند.

اهرمی در پایان اذعان داشت: این اداره با تعداد 70 مبلغ بومی و اعزامی و 50 مبلغه بومی از حوزه‌های علمیه فاطمه‌الزهرا(س) و الزهرا(س) کنگان و عسلویه با اعزام به روستاها در راستای اعزام روحانیون به مناطق دورافتاده و محروم اقدام کرد.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول