اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بهداشت محیط شهرستان کنگان خبر داد

بازدید سرزده از مراکز تهیه و توزیع غذا در کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول بهداشت محیط شهرستان کنگان از بازدید سرزده از مراکز تهیه و توزیع غذا در کنگان خبر داد.

بازدید سرزده از مراکز تهیه و توزیع غذا در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، نوید اسماعیلی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان بهداشت و درمان کنگان با تعدادی از مسئولان منطقه ویژه اظهار داشت: توجه به سلامتی و بهداشت مردم اهمیت زیادی دارد و با تلاش شبانه‌روزی، در راستای رشد شاخص‌های بهداشتی گام برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در دولت نهم و دهم شاهد بهبود شاخص‌های بهداشتی به ویژه در مناطق روستایی و دوردست هستیم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

مسئول بهداشت محیط شهرستان کنگان از بازدید سرزده از مراکز تهیه و توزیع غذا در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده بین شبکه بهداشت کنگان و مدیریت منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی، نخستین بازدید مشترک نمایندگان این دو سازمان از واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی در شهر کنگان انجام گرفت.

اسماعیلی تصریح کرد: در بازدید از این واحدها، نکات قوت و ضعف آنها مشخص شد و بر حل نواقصات موجود تأکید و در صورت عدم رفع نواقصات، پرونده این واحدها به مراجع قانونی ارجاع داده می‌شود و آن واحدها پلمب می‌شوند.

وی از تداوم بازدیدهای سرزده از این اماکن خبر داد و یادآور شد: این بازدیدها از دی ماه سال جاری به مدت چهار روز خواهد بود که دو روز در بخش مرکزی و دو روز نیز در بخش عسلویه انجام خواهد گرفت.

این مسئول در پایان ابراز داشت: این بازدیدها علاوه بر مراکز خصوصی توزیع مواد غذایی، کمپ‌های کارگری و سایر واحدهای ذیربط را نیز شامل می‌شود.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول