اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:

وزیر آموزش و پرورش در قبال مدارس تخریبی پاسخگو باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در سئوالی که از وزیر آموزش و پرورش می‌کنم به صراحت انتظار دارم به این خواسته پاسخ دهد که چرا در امر مقاوم‌سازی مدارس فرسوده قصور و کوتاهی صورت گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش در قبال مدارس تخریبی پاسخگو باشد

یونس اسدی ‌به دنبال بازدید از مدرسه در حال تخریب دبیرستان مطهری مشگین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برای ما قابل قبول نیست که جان صدها دانش‌آموز به خاطر دلایل واهی و کمبود و کسری اعتبارات در معرض خطر باشد و یا خانواده‌ها دغدغه و نگرانی داشته باشند که اگر فردا روزی اتفاقی بیفتد هیچ کس جوابگوی حادثه رخ داده نمی‌باشد.

وی تصریح کرد: ‌بنده از حاج‌بابایی در این زمینه در صحن علنی مجلس سئوال می‌کنم که چه طور می‌شود مدرسه‌ای با قدمتی نیم قرن نوسازی و مقاوم‌سازی نشده و جان بیش از 400 دانش‌آموز در مدرسه مطهری مشگین‌شهر با وضعیت نامناسب ساختمان در معرض خطر قرار گرفته است.

اسدی خاطرنشان کرد: جمعی از نمایندگان در حال جمع کردن امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دنبال برخی از قصورها و کوتاهی‌ها هستند که در استان اردبیل نیز برای ما قابل قبول نیست که مدیران آموزش و پرورش و همچنین نوسازی در این زمینه دچار غفلت شود.

این مسئول ضرورت نوسازی هر چه سریع‌تر این مدرسه و تخریب و بازسازی آن را یادآور شد و اضافه کرد: چه طور می‌شود مدرسه‌ای با نیم قرن سابقه همچنان پا برجا مانده و به فعالیتش ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه برای پیشگیری مسایل شهرستان به صورت جدی ورود پیدا کردیم، بیان داشت: اینکه شهرستان مشگین‌ به عنوان پایلوت کشاورزی انتخاب شده این بستر و زمینه را برای همه ما مهیا کرده است تا در یک فرصت استثنایی بتوانیم کارها و هدف‌گذاری‌هایمان را به سرعت و در مسیر توسعه روزافزون به پیش ببریم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود یادآور شد: جای گله‌مندی است که عده‌ای تصور می‌کنند کارهای بزرگ تحقق‌یافتنی نیست در حالی که به جرأت می‌توان گفت مردم ما توان آن را دارند که در تمام صحنه‌ها حرکتی را به ثمر بنشانند که نشانه‌ها و نمود آن به معنای واقعی جلوه‌گری کند.

انتهای پیام/62004‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول