اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای تئاتر آموزشی صورت گرفت

آموزش مبانی بازیافت در مدارس جنوب تهران

خبرگزاری فارس: تئاتر آموزش شهروندی با موضوع بازیافت مواد در راستای اشاعه فرهنگ بازیافت مواد و افزایش جلب مشارکت دانش‌آموزان در مدارس جنوب تهران برگزار شد.

آموزش مبانی بازیافت در مدارس جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تئاتر آموزش شهروندی با موضوع بازیافت مواد در راستای اشاعه فرهنگ بازیافت مواد و افزایش جلب مشارکت دانش آموزان در حفظ و نگهداری از محیط زیست در مدارس منطقه 20 اجرا شد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: با همکاری واحد آموزش و مشارکت‌های شهروندی شهرداری ناحیه شش مدیریت محله تقی آباد در راستای ترویج فرهنگ بازیافت و تفکیک پسماندها از مبدأ، تئاتر آموزش شهروندی توسط گروه نمایشی در مدارس این ناحیه اجرا شد.

حبیب‌اله غفوری افزود: با اجرای این نمایش دانش‌آموزان با اهمیت کاهش پسماندهای خشک و تر و تفکیک زباله‌ها برای حفظ محیط زیست، اهمیت استفاده از کیسه‌های ویژه جداسازی پسماندها آشنا شدند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهر در دست بچه‌ها خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور آشنایی دانش‌آموزان با عملکرد سازمان‌های مختلف با هماهنگی واحد آموزش و مشارکت‌های اجتماعی این ناحیه شهرداران مدارس جنوب تهران از ایستگاه شماره 86 سازمان آتش نشانی بازدید کردند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 20 در پایان تصریح کرد: در این بازدید با حضور کارشناسان آتش نشانی ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص ابزار ویژه اطفاء حریق و خودروهای آتش نشانی دانش‌آموزان به صورت تئوری و عملی با نحوه استفاده از کپسول آتش نشانی و اطفاء حریق آشنا شدند.

انتهای پیام/2462/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول