اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

استاندار بوشهر:

3 میلیارد تومان اعتبار باید برای نوسازی مدارس بوشهر اختصاص یابد

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در یک ‌سال آینده 3 میلیارد تومان اعتبار باید برای تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یابد.

3 میلیارد تومان اعتبار باید برای نوسازی مدارس بوشهر اختصاص یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فریدون حسنوند صبح امروز در بازدیدی که از آموزشگاه بلال در کوی تنگک‌دو داشت با تأکید بر تسریع در ساخت این آموزشگاه گفت: پیرو پخش گزارشی از سیمای مرکز بوشهر در خصوص مشکلات دانش‌آموزان تنگک‌دو به اتفاق برخی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی از این آموزشگاه دیدن کردیم که بر تسریع در ساخت آن تأکید شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان این آموزشگاه در حال حاضر در کانتینر، مجاور این مدرسه تحصیل می‌کنند، گفت: ظلمی که در برخی از نقاط استان بوشهر مشاهده می‌شود در بسیاری از نقاط کشور این شرایط نیست.

استاندار بوشهر افزود: پس از بازدید از آموزشگاه بلال تنگک‌دو بوشهر و تخصیص 100 درصد اعتبار مدرسه در حال ساخت قرار شد تا پایان بهمن ماه امسال این مدرسه تحویل آموزش و پرورش داده شود.

حسنوند اضافه کرد: با اولویت‌بندی طرح‌ها بر اساس تصمیمات کمیته تخصصی تا مهر ماه سال آینده چندین آموزشگاه تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مرحله اول یک میلیارد تومان برای تجهیز مدارس و در مرحله بعدی نیز تا 2 میلیارد تومان اعتبار به این منظور اختصاص داده شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: مدیران و مسئولان قدری به خودشان بیایند از خدا و پیامبر (ص) بترسند و مسئولی که دغدغه خدمت‌رسانی نداشته باشد باید در مسلمانیش تردید کرد.

در این بازدید دو معلم مدرسه ابتدایی بلال تنگک‌دو بوشهر بیان کردند: دانش آموزان این آموزشگاه در دو کلاس در کانتینر تحصیل می‌کنند که مقاطع اول تا سوم ابتدایی در یک کلاس و چهارم تا ششم نیز در کلاس  دیگری با دو معلم تحصیل می‌کنند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر هم گفت: مدرسه در حال ساخت در تنگک‌دو در زمینی به مساحت 350 مترمربع با شش کلاس در حال ساخت است.

احمد مرادی اضافه کرد: تاکنون 90 میلیون تومان برای ساخت این مدرسه اختصاص داده شده است که بر اساس تأکیدات استاندار بوشهر مابقی اعتبار مورد نیاز به طور 100 درصد تخصیص داده می‌شود و قرار است تا پایان بهمن ماه امسال تحویل شود.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول