اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس مطرح شد

جزئیات قتل پیمانکار جمی پس از 3 سال/نزاع فامیلی ‌منجر به قتل شد

خبرگزاری فارس: نزاع خانوادگی بین چند نفر از اهالی شهر جم در شهرستان دشتی به دلیل مسائل مالی، منجر به کشته شدن یکی از اعضای خانواده می‌شود.

جزئیات قتل پیمانکار جمی پس از 3 سال/نزاع فامیلی ‌منجر به قتل شد

 بهرام مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی، با اشاره به دستگیری عوامل قتل پیمانکار جمی گفت: در 31 مرداد 1389 در کنار جاده سه راهی چاوشی جسدی در کنار خودرو زانتیا کشف شد که مردی میان سال به ضرب گلوله به قتل رسیده بود.

فرمانده انتظامی دشتی افزود: با شناسایی مقتول مشخص شد مقتول «م-ب» فرزند «ع»  اهل جم و پیمانکار راه بوده که منزلی هم در بوشهر داشته است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه به برادر زاده‌اش «م- پ» 27 ساله و اهل لارستان و ساکن جم مظنون شدیم ولی نتیجه‌ای قطعی به دست نیامد ولی پرونده مفتوح ماند.

مرادی ادامه داد: عوامل پلیس آگاهی دشتی مجددا پرونده را مورد بازبینی قرار دادند و با صدور حکم نیابت قضایی توسط دادسرای دشتی «م- پ» به همراه 2 هم دست دیگرش «ر- ت»  28 ساله اهل لارستان و ساکن جم که خواهرزاده مقتول است و «م- م» 27 ساله اهل شیراز و ساکن کنگان دستگیر و به آگاهی منتقل و مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در بازجویی «م- پ» متهم ردیف اول به قتل اقرار و جزییات قتل را فاش کرد.

مرادی افزود: این 3 نفر با نقشه‌ای از قبل به بوشهر می‌روند و وارد منزل مقتول می‌شوند و به قصد رفتن جم با مقتول همراه می‌شوند و «م» با پژو 405 پشت سر آن‌ها حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: در بین راه و در مسیر جاده چغادک نزاعی بین آن‌ها صورت می‌گیرد و «پ»  که مطلع بوده مقتول 80 میلیون تومان همراه دارد درخواست می‌کند 60 میلیون تومان به «ت» قرض دهد که مقتول به خاطر بدحسابی قبول نمی‌کند و تیری با کلت شاه‌کش به بازوی سمت راست مقتول اصابت و وارد بدن می‌شود و ریه‌اش را سوراخ می‌کند و موجب فوتش می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: پس از فوت مقتول جسد را کنار باغی نزدیک جاده می‌اندازند تا ماشین را هم به سرقت ببرند که ماشین حرکت نمی‌کند و با پژو 405 که راننده آن «م» بوده و پشت سر آن‌ها حرکت می‌کرده راه می‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: مجرمین هم اکنون با قرار بازداشت روانه زندان دشتی شده‌اند.

انتهای پیام/66001/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول