اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان خبر داد

افتتاح بزرگترین سردخانه جنوب شرق در دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان از افتتاح بزرگترین سردخانه 7500 تنی جنوب شرق کشور در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح بزرگترین سردخانه جنوب شرق در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در بازدید از سردخانه 7 هزار و 500 تنی زاهدان اظهار داشت: احداث مجتمع‌های فرآوری و سردخانه بزرگ در شهرها به عنوان یک نیاز و ضرورت برای نگهداری محصولات غذایی و مقابله با حوادث و شرایط اضطراری روند مثبتی است که با کمک بخش خصوصی و حمایت‌های دولت در حال راه‌اندازی است.

وی افزود: این طرح احداث سردخانه دو مداره با دمای 3 هزار و 750 بالای صفر و 3 هزار و 750 زیر صفر است که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در حال اتمام است.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این پروژه در ردیف طرح‌های مهرماندگار می‌باشد که برای 25 نفر از شهروندان زاهدانی اشتغال ایجاد کرده است.

به گفته وی این سردخانه به منظور نگهداری محصولات کشاورزی و میوه‌های گرمسیری و همچنین برای ذخیره سازی گوشت و محصولات پروتئینی طراحی شده است.

نارویی با بیان اینکه مجموعه استانداری و دستگاه‌های مربوطه از تمامی طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی حمایت می‌کنند، گفت: ما و مجموعه مدیران استان مصمم هستیم تا با ایجاد اشتغال برای افراد و گسترش فرهنگ کارآفرینی در جامعه گامی مؤثر در زمینه توسعه استان برداریم.

انتهای پیام/75002/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول