اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس:

ورزش پایه در آموزش و پرورش نهادینه شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پروش فارس گفت: اگر می‌خواهیم ورزش پیشرفت کند باید در مرحله نخست ورزش پایه در آموزش و پرورش نهادینه شود.

ورزش پایه در آموزش و پرورش نهادینه شود

عباس حاجی زاده امروز در حاشیه بازدید از روند تربیت بدنی و امور ورزشی مدارس مختلف شهر لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در بازدید بسیاری از واحد‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد تمام آیتم‌های مورد نظر امور تربیت بدنی اجرا شده است.

وی افزود: کانون‌های ورزشی نیز در مدارس شهرستان لامرد به صورت فعال مشغول هستند و رشته ژیمناستیک در هفت آموزشگاه تدریس می‌شود.

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه امور ورزش مدارس شهرستان لامرد در وضعیت خوبی است گفت: در بحث فوق برنامه نیز طبق ارزیابی‌های صورت گرفته مدارس شهرستان لامرد جز بهترین‌‌ها است.

حاجی زاده اضافه کرد: امروز انجام ورزش‌های دانش‌آموزی در مدارس جز ورزش‌های پایه محسوب می‌شود و اگر می‌خواهیم ورزش پیشرفت کند باید در مرحله نخست ورزش پایه در آموزش و پرورش نهادینه شود.

این مسئول به اجرای طرح‌های مختلف ورزشی در مدارس مقطع ابتدایی شهرستان لامرد اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر طرح‌های مختلف ورزشی شامل ژیمناستیک، شنا، طناب، تنیس روی میز و دو میدانی ویژه دانش‌آموزان دوم تا ششم دبستان شهرستان لامرد برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود در مورد انجمن‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس نیز بیان داشت: انجمن‌های ورزشی آموزش و پرورش استان فارس که در چند سال گذشته به صورت انتصابی بود امسال به صورت انتخابی انجام شد و مجمع نیز برگزیده شده است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: در موضوع انجمن‌های ورزشی لامرد جز استان‌های پیشرو کشور هستیم.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

..
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول