اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

رسالت شورای آموزش و پرورش سنگین و خطیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار پلدختر گفت: شورای آموزش و پرورش در ارتقای سطح فرهنگ جامعه نقش‌آفرین بوده و رسالت شورای آموزش و پرورش سنگین و خطیر است و گسترش و تقویت شوراها یکی از راه کارهای توسعه مشارکت است.

رسالت شورای آموزش و پرورش سنگین و خطیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، فریدون رشیدی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش پلدختر گفت: شورای آموزش و پرورش بازوی ارتقای سطح آموزش و رسالت این شورا که شورایی هدایت‌گر و استراتژیک است و بعد از شورای تامین شهرستان پلدختر بالاترین اهمیت و جایگاه را دارد.

وی آموزش و پرورش را پایه و اساس رشد و توسعه کشور دانست و گفت: تکامل این بخش است که موجب تکامل سایر بخش‌ها می‌شود و تعیین مسیر درست حرکت آموزش و پرورش تعیین‌کننده مسیر حرکت جامعه است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر افزود: کمک به ارتقای آموزش و پرورش وظیفه همگانی است و این نهاد به عنوان مجموعه کار‌آمد در تربیت نیروی انسانی سنگ بنای اصلی در رونق تولید و سرمایه ملی و ایرانی است.

فرماندار پلدختر گفت: امروز نظام تعلیم و تربیت با نظام خانواده پیوندی ناگسستنی دارند و گرچه هم‌اکنون خانواده‌ها رکن اصلی تربیت فرزندان محسوب می‌شود، اما نقش بسیار مهم آموزش و پرورش را نیز نباید نادیده گرفت، چراکه معلمان در شکل‌گیری شخصیت متعلمان نقشی وافر و حساس دارند و آموزش و پرورش به عنوان مجموعه کارآمد در تربیت نیروی انسانی سنگ بنای اصلی در رونق تولید و سرمایه ملی و ایرانی است.

وی نهاد خانواده را از ارکان کلیدی تربیت فرزندان دانست و گفت: آموزش و پرورش به عنوان تاثیرگذارترین نهاد بعد از خانواده محسوب می‌شود و اولیا و خانواده‌های دانش‌آموزان با حساسیت و دقت و نظارت بیشتری به تربیت فرزندان خود همت کنند.

وی خانه و مدرسه را دو بازوی قدرتمند در تربیت و هدایت دانش‌آموزان دانست و افزود: همه نهادها از خانواده گرفته تا نهادهای گسترده اجتماعی و مراکز مختلف به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و تعالی و پیشرفت هر یک وابسته به پیشرفت و رشد آموزش و پرورش است.

فرماندار پلدختر گفت: ارتباط و تعامل و پیوند اولیا و مربیان نیازهای تربیتی دانش‌آموزان را تامین می‌کند، زیرا خانواده‌ه پایگاه اصلی تربیت و رشد کودک و نوجوان هستند و شالوده شخصیتی آنها در آن خانواده شکل می‌گیرد و به تکامل می‌رسد.

انتهای پیام/2304/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول