اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل خبر داد

راهیابی بیمارستان امام علی آمل به جشنواره ملی حاکمیت بالینی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل از راهیابی این بیمارستان به جشنواره حاکمیت بالینی کشوری خبر داد.

راهیابی بیمارستان امام علی آمل به جشنواره ملی حاکمیت بالینی

مهرداد جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه این بیمارستان رتبه نخست در جشنواره حاکمیت بالینی در میان بیمارستان‌های مازندران را در آذر ماه امسال کسب کرد، بیان داشت: در این جشنواره ملاک‌های بیمارستان‌های استان در زمینه‌های مختلف از سوی کارشناسان معاونت درمان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این بیمارستان رتبه نخست را از بین بیمارستان‌های دولتی بیش از 100 تخت استان مازندران کسب کرده است و به جشنواره کشوری راه یافت.

جوادیان یادآور شد: بیمارستان امام علی(ع) آمل سال گذشته در نخستین جشنواره در زمینه حاکمیت بالینی رتبه برتر را از میان 800 بیمارستان کشور کسب کرده بود.

وی گفت: وجود مدیران کارآمد و ارتباطات مؤثر بین کارکنان و تیم مدیریت موجب شد تا بیمارستان امام علی(ع) آمل در زمینه استقرار نظام اعتباربخشی نیز جزو بیمارستان‌های برتر در سطح استان انتخاب شود.

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل تاکید کرد: بیمارستان امام علی در عرصه اقتصاد سلامت نیز رتبه اول را در سطح دانشگاه کسب کرده و یکی از بیمارستان‌هایی است که دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعتقاد دارد که در دومین جشنواره حاکمیت بالینی کشوری جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت.

انتهای‌پیام/86011/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول