اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

آخرین وضعیت معلمان حادثه‌دیده محور بروجن - لردگان

34 نفر از مجروحان به بیمارستان شهرکرد منتقل شدند

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد گفت: 34 نفر از مجروحان تصادف معلمان محور بروجن – لردگان طی چند مرحله جهت ادامه درمان به این بیمارستان منتقل شدند.

34 نفر از مجروحان به بیمارستان شهرکرد منتقل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا شبانیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: اقدامات اولیه در بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) بروجن به خوبی انجام شده بود و ادامه اقدامات تکمیلی در این مرکز در حال پیگیری است.

وی افزود: از بدو ورود این مجروحان خدمت‌رسانی در قالب یک تیم کامل پزشکی متشکل از متخصصان رشته‌های مختلف جراحی عمومی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، بیهوشی، رادیولوژی و دیگر رشته های تخصصی و همینطور همکاران پرستار انجام و تحت نظارت مستقیم ریاست دانشگاه علوم پزشکی این استان ، بیماران تحت مداوا قرار گرفتند.

شبانیان تعداد کل بیماران ارجاعی به این بیمارستان را 34 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 2 نفر بیمار مرد و 32 نفر خانم بودند که سه نفر به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان منتقل شدند و مابقی بیماران در بخش‌های مختلف این بیمارستان بستری و تحت مراقبت می باشند.

رئیس بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد گفت: یک نفر از بیماران که وضعیت خوبی داشت با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش خبرنگار فارس، سه‌شنبه صبح در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با دو مینی‌بوس در محور ارتباطی بروجن – لردگان 36 نفر از معلمان و راننده مینی‌بوس مجروح که 2 نفر از آنان جان باختند.

انتهای پیام/68001/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول