اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارزوئیه:

بیمارستان ارزوئیه در حال آماده‌‌سازی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ارزوئیه گفت: بیمارستان ارزوئیه در طرح مهر ماندگار قرار دارد و در حال آماده‌‌سازی است و به دستور وزیر بهداشت با تمام شدن کار ساختمانی، تجهیزات به این بیمارستان ارسال می‌شود.

بیمارستان ارزوئیه در حال آماده‌‌سازی است

حسین موسی‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارزوئیه با اشاره به تعامل خوب مسئولان ارزوئیه اظهار داشت: ما بدون اعتبارات خاص و با کمک مسئولان و ادارات به یکدیگر خیلی از کارهایمان را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به بلوار ورودی شهر ارزوئیه تصریح کرد: اگر این بلوار را به پیمانکار می‌دادیم بیش از 2 میلیارد ریال هزینه در بر می‌داشت، اما تاکنون هزینه‌ای نکردیم و ترانشه‌ای را که حدود 3 میلیارد ریال هزینه داشت را با امکانات موجود خودمان ساختیم.

موسی‌علی بیان کرد: برای بهسازی وکیل‌آباد، شهرک بلوچ‌ها، دولت‌آباد و علی‌آباد 150 میلیون تومان اعتبار گذاشتیم و اگر تکمیل نشدند، دوباره بودجه می‌گذاریم تا به اتمام رسند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر شهرستان در حال ساماندهی هستند، زیرا اگر عشایر ساماندهی شوند، هم خودشان راحت‌تر زندگی می‌کنند و هم جنگل حفظ و مشکلات کاهش می‌یابد.

موسی‌علی افزود: در هشت ماه گذشته 2 میلیارد ریال اعتبار آب روستایی برای سلطان‌آباد، حسین‌آباد، محمودآباد، چیل‌آباد، دولت‌آباد و صوغان گذاشته‌ایم و مشکل آب این روستاها کاملا برطرف شده است.

وی با اشاره به برق‌رسانی به روستاهایی که از نعمت برق برخوردار نبودند، گفت: حداقل پنج مدرسه نیز ارزوئیه کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

فرماندار اروزئیه خاطرنشان کرد: بیمارستان ارزوئیه در طرح مهر ماندگار قرار دارد و در حال آماده‌‌سازی است و تنها در ساخت محوطه این بیمارستان حدود 2 میلیارد ریال هزینه می‌شود و به دستور وزیر بهداشت با تمام شدن کار ساختمانی، تجهیزات به این بیمارستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/80024/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول