اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبسرد:

9 دی حماسه حضور مردم برای حفظ ارزش‏هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبسرد گفت: 9 دی، حماسه حضور مردم برای حفاظت و صیانت از ارزش‏های اسلامی و ایرانی است.

9 دی حماسه حضور مردم برای حفظ ارزش‏هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام سیداحمد میرشریفی پیش‌ازظهر امروز در جمع شماری از مسئولان آبسرد اظهار کرد: 9 دی، حماسه‏ای دیگر از حضور گسترده و پرشور مردمی است که در حفظ ارزش‏های ایرانی و اسلامی خود از هیچ کوششی دریغ نمی‏کنند.

وی ادامه داد: در این روز بزرگ مردم شریف، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی بار دیگر اوج ارادت خود را به جایگاه والای ولایت‏فقیه به رخ دشمنان داخلی و خارجی کشیدند.

میرشریفی با اشاره به رأی مخالف آمریکا به قطعنامه ارتقای سطح حضور فلسطین در سازمان ملل خاطرنشان کرد: مخالفان قطعنامه از جمله نماینده آمریکا در سازمان ملل معتقدند که این قطعنامه اختلالاتی در روند دستیابی به صلح خاورمیانه به وجود خواهد آورد و نتانیاهو، تصویب این قطعنامه را بی‏فایده و بدون تأثیر در اوضاع موجود دانسته است.

امام جمعه آبسرد افزود: بازتاب و انعکاس اخبار در جهان در رابطه با این قطعنامه مغایر با اظهارات سردمداران استکبار است.

وی با بیان اینکه ایران بغرنج‏ترین مسئله پیش‏روی دولت آمریکاست، اظهار داشت: توطئه‏های آمریکا در دو سطح حداکثری مبنی بر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حداقلی شامل تغییر رویکرد با اقداماتی از قبیل ایجاد فضای بحرانی در داخل و خارج، کاهش مواضع اقتدار فعلی، تجمیع فشارهای خارجی، حمایت از حرکت‏های مخالفان داخلی و.. معطوف شده است.

میرشریفی اضافه کرد: 30 سال فشارهای خارجی تأثیری بر اوضاع داخلی کشور نداشته و تلاش برای تحریک مخالفان و جریان‏های داخلی در سال‏های 59، 87 و 88 به یاری خداوند متعال، رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت و پیروی مردم از ولایت‏فقیه خنثی شده است.

انتهای پیام/25683/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول