اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید کرمان:

وجود آرامش در جامعه از ضروریات است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت: امروز نیاز زیادی به حفظ آرامش در جامعه داریم و تفرقه برای جامعه ما سم است.

وجود آرامش در جامعه از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت عباسعلی رستمی‌نسب بعد از ظهر امروز در آیین معارفه مسئول بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور شهرستان جیرفت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جلسه اخیر با استادان سراسر کشور با موضوع بیداری اسلامی اظهار داشت: وحدت و پایبندی به وظایف در هر بخشی از نظام سبب باز شدن همه گره‌ها است.

وی با بیان اینکه امروز نیاز زیادی به حفظ آرامش در جامعه داریم و تفرقه برای جامعه ما سم است، افزود: ما باید قانون اسلام را اجرا کنیم و فضا را از فعالیت‌های مخلصانه به ویژه در مجموعه دانشجویی و دانشگاهی پر کنیم و کسانی که پیرو ولایت هستند باید سخنان مقام معظم رهبری را در زندگی خود پیاده کنند.

رستمی‌نسب با بیان اینکه در تمام مسائل کاری باید بالا بردن عزت نظام مد نظر باشد به ویژه اینکه به جایی برسیم تا در عرصه‌های علمی حرف اول را در دنیا بزنیم، تصریح کرد: تمام کتاب‌های علوم انسانی که امروز در دانشگاه‌های ما تدریس می‌شود برگرفته از کتاب‌های غربی است و این یک خلاء است که باید توسط اساتید ما پر شود.

وی با بیان اینکه جوانان ما در دوران جنگ تحمیلی در برابر دشمن ایستادگی می‌کردند و ما امروز باید در صحنه علم و دانش بجنگیم تا پیرو آن شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: بسیجیان به گونه‌ای بودند که بعدها متوجه می‌شدیم، چه کسانی بودند و همیشه آثار و برکاتشان در تاریخ ماندگار است و شهید مفتح، شهید باهنر و شهید رجایی از جمله این بسیجیان بودند.

رستمی‌نسب گفت: هر عضو بسیج باید اهداف و مأموریت آن را بداند و مدافع بسیج باشد و احکام اسلام را در عمل جاری و فرمان ولایت را عمل کند، اسلام باید جهانی شود و در این راستا دانشجویان و اساتید مقاله بنویسند و به عرصه‌های جهان ارائه کنند.

وی با بیان اینکه بسیجی هر جا مسئولیتی به عهده دارد با تمام وجود کار می‌کند و برای مبارزه با توطئه‌های دشمن گوش به فرمان مقام معظم رهبری است، بیان کرد: راه شناخت دشمن ولایت است، مقام معظم رهبری دیده‌بان خوبی است و هر کس که در این راستا گام بر ندارد، بسیجی و الهی نیست.

رستمی‌نسب با بیان اینکه بسیج در ایران یک پدیده واقعی است که ریشه در ولایت دارد، افزود: باید زمینه رشد بسیج را فراهم کنیم تا همه استعدادها برای خدمت به مردم و نظام فراهم شود.

وی با بیان اینکه امروز مسیر متفاوت از گذشته است و ما در مقابل جنگ نرم دشمن قرار داریم، اظهار داشت: در جنگ نرم از ابزاری استفاده می‌شود که تأثیرگذاری آن بر احساسات است و در جامعه امروز ما که نخبگان آنرا رهبری می‌کنند، دشمن این قشر را هدف قرار داده است تا از روش‌های مختلف آن‌ها را از انقلاب دور کند زیرا افراد عادی جامعه تحت تأثیر نخبگان است.

رستمی‌نسب با بیان اینکه جامعه هدف دشمن در جنگ نرم نخبگان هستند که می‌توانند ابزار وابسته کردن جامعه به قدرت‌ها باشند، افزود: وظیفه ما در این راستا این است که جنگ نرم را بشناسیم و قدرت خود در مقابله با دشمن را بالا ببریم.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول