اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: از مهم‏ترین ویژگی‌های بسیج و بسیجیان، انعطاف‌پذیری و آمادگی همه‌جانبه آنان است.

انعطاف‌پذیری از ویژگی‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیر شرکت گاز و بسیجیان پایگاه شهید تندگویان که در شرکت گاز شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: روزی بسیج در حلقه‌های معرفتی محلات و مساجد جمع می‌شد و به تقویت‌بنیه معرفتی خود می‌پرداخت.

وی تصریح کرد: نتیجه و ماحصل این امر، خیل شهدای گرانقدر ما در انقلاب و جنگ است و بسیج روزی نیز در عرصه‌های سازندگی به انجام وظیفه پرداخت.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با بیان اینکه این دیدارها با هدف ارتقای سطح تعامل مدیران میان‌بخشی انجام می‌شود، افزود: امروز بسیج با حضور جدی در حلقه‌های صالحین در پی خودسازی و ارتقای سطح معرفتی و بصیرتی است.

مطهری با بیان فرازهایی از فلسفه و نهضت عاشورا، بسیج را در امتداد و ادامه‏دهنده خط عاشورا دانست و نقش بسیج را در پیروزی جنگ و انقلاب اسلامی تبیین کرد.

مدیر شرکت گاز شاهرود نیز که به تازگی به این پست منصوب شده است، از تلاش فرمانده سپاه شاهرود و دیدار وی تقدیر کرد.

رسالت بسیج پاسداری از انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس؛ یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: رسالت بسیج پاسداری از انقلاب اسلامی است و بسیجیان وظیفه دارند تا با آموزش مداوم، این رسالت را به انجام برسانند.

عباس بهرامی اظهار داشت: افزایش توان ملی و سرعت‌گیری حرکت بسیجیان به سوی اهداف مقدس انقلاب اسلامی از طریق تعاون و همکاری میسر می‌شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل، همکاری در سازندگی در بیان رهبر معظم انقلاب به جهاد فی ‌سبیل‌الله تعبیر شده و بسیج الگوی موفقی در عرصه سازندگی کشور به شمار می‌آید.

این مسئول با اشاره به دیدگاه‌ مقام معظم رهبری درباره توسعه و آبادانی بیان کرد: توسعه سرمایه انسانی و مادی از راهبردهای توانمندسازی در همه ابعاد بوده و ارتقای دانش بسیجیان، تقویت مهارت‌های علمی و عملی و ارتقای توانایی‌های حرفه‌ای آنان از راهکارهای توانمندسازی جامعه است.

بهرامی تأکید کرد: باید در ارتباط با توانمندسازی بسیجیان بیشتر تلاش کنیم.

وی در خصوص فعالیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در جهت براندازی و تضعیف و حداقل ناکارآمد جلوه ‌دادن نظام عنوان کرد:‌ دشمن پس از شکست در عرصه نظامی جنگ سخت، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گسترده خویش را در جهت جنگ نرم که همان تاثیرگذاری بر روح و روان آحاد جامعه بوده، متمرکز کرده است.

انتهای پیام/22492/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول