اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی:

کالای خارجی در بین بسیجیان جایی ندارد/ اقتصاد مقاومتی جهاد است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی گفت: امروز دشمنان، ایران را که از میدان نبرد سربلند بیرون آمده می‌خواهند در بحث اقتصادی فلج کنند، اقتصاد مقاومتی جهاد برای گسستن رشته‌های پیوند ما با جبهه استکبار جهانی است.

کالای خارجی در بین بسیجیان جایی ندارد/ اقتصاد مقاومتی جهاد است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد غلامرضا احمدی ‌‌در همایش نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی در حسینیه بزرگ امام خمینی مشهد اظهار کرد: به لطف خدا و عنایت امام زمان و رهبری، بسیج ماندگار است و به ‌نظر می‌رسد که بگوییم به اندازه بسیج، شجره طیبه صالحین معجزه رهبری است.

وی افزود: شجره طیبه صالحین توانمند‌سازی بسیجیان در عرصه سیاست، ‌بازی بین‌المللی است، نسخه شفابخشی که در شجره طیبه هست و باید دنبال شود این است که هر ضرورتی که بر زبان مقام معظم رهبری جاری می‌شود همه مکلف هستیم آن را مثل آب زلال سینه به سینه به تمام جامعه برسانیم.

احمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اگر رهبری در چهار سال گذشته به ما پیشنهاد کردند به اصلاح الگوی مصرف در داخل خانه و سال بعد ما را به کار مضاعف و همت مضاعف و سال 90 را سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری کردند و امسال را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام نهادند به همین دلیل بود که باید اقتصاد مقاومتی را بیاموزیم.

‌وی تصریح کرد: ما باید پاسدار فرهنگ غنی اسلامی و ولایی خودمان باشیم و در اطاعت از رهبری از یکدیگر پیشی بگیریم.

احمدی یادآور شد: دشمن ما فراموش کرده که این ملت همان مردمی هستند که 25 سال گذشته شهید دادند و مجروح دادند و فرزندان خود را به اسلام اهدا کردند.

احمدی تصریح کرد: امروز غرب می‌خواهد علیه این ملت تحریم‌ها را شدت ببخشد و ما را وادار به دین‌گریزی کند اما نمی‌داند که این ملت در هر مرحله‌ای به اشاره رهبری عمل می‌کند.

وی تاکید کرد: غربی‌ها با این قصد ایران را تحریم کردند که ملت به نقطه عصیان علیه حکومت برسد، ‌غافل از اینکه مردم ایران هرگز از نظام مقدس و رهبری روی برگردان نمی‌شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی با اشاره به نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: آنچه در دفاع مقدس بسیجیان ما را از میدان‌های مین عبور داده است امروز هم باید ما را از این شرایط عبور دهد، نیاز است که بسیجیان در منطقه مسئولیت خود و در شجره طیبه صالحین مردم را در جریان فرمایشات رهبری قرار دهند.

وی تاکید کرد: ضرورت امروز است که در صحنه حاضر شویم و دستورات رهبری را یک به یک به گوش تمام مردم کشور برسانیم و این وظیفه بسیج است که منافع اسلام و انقلاب را در نظر بگیرند تا دشمنان شکست بخورند.

احمدی خاطر نشان کرد: فرماند‌هان بسیج بیشترین تماس را با مردم دارند و هیچ جمعی نیست که به اندازه بسیج به مردم نزدیک باشد و سازمانی متشکل چون بسیج نداریم که بتواند ضرورت‌های صادره از زبان رهبری را در جامعه به فرهنگ تبدیل کند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی یادآور شد: مقید باشید از جلوی چشم شما صحبت و سخن رهبری ایراد نشود که شما غفلت کنید،‌ مهم‌تر از همه اجرایی کردن فرمایشات رهبری در بستر اجتماع است.

وی گفت: بزرگان، مراجع تقلید، مفسران و سیاسیون همه برای ما عزیزند،‌اما جنس خطابه رهبری با مراجع دیگر فرق می‌کند، فتاوی مراجع تقلید برای مقلدان واجب است اما سخنان رهبری و ولی‌ امر مسلمین متفاوت از دیگران است. احمدی تصریح کرد: سخنان رهبری باید توسط بسیج در جامعه تبدیل به فرهنگ شود، در جهیزیه یک بسیجی کالای خارجی جایی ندارد و اگر باشد یک نمره منفی برای او به حساب می‌آید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان‌رضوی افزود: امروز باید دغدغه‌های رهبری به فرهنگ تبدیل شود، ‌همه را به مصرف کالای ایرانی دعوت کنیم، سخنان رهبری را بشنویم، عمل کنیم و به دیگران هم بگوییم.

انتهای پیام/70001/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول