اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال

آرزوهای فوتبال دوستان در گرو امتیازگیری تیم کاسپین است

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال کاسپین قزوین در دیدار پایانی نیم فصل لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم میناب هرمزگان می‌رود.

آرزوهای فوتبال دوستان در گرو امتیازگیری تیم کاسپین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فوتبال کاسپین قزوین به مصاف میناب هرمزگان خواهد رفت.

این دیدار در حالی از ساعت 14 امروز در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار خواهد شد که تیم کاسپین با 12 امتیاز در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و برای کسب پیروزی در این دیدار به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد.

تیم کاسپین قزوین البته برای کسب سه امتیاز حساس این دیدار، بازی آسانی را مقابل تیم میناب هرمزگان نخواهد داشت و بازیکنان این تیم باید مقابل این تیم هرمزگانی که در حال حاضر با 25 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفته و یکی از بخت‌های مسلم صعود به مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور است با احتیاط و انسجام بالاتری بازی کنند.

شاگردان مجید رضایی که در طول دوازده هفته از برگزاری مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور نتوانستند نتایج قابل توجهی را کسب کنند به خوبی می‌دانند که از دست دادن امتیاز در این دیدار به نوعی می‌تواند آخرین شانس‌های این تیم را حتی روی کاغذ برای صعود به لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور کمرنگ کند.

گرچه رضایی سرمربی تیم فوتبال کاسپین اعتقاد دارد تیمش به علت این که دیر بسته شده است و هدف‌گذاری پنج ساله را در دستور کار خود قرار داده به این شکل نتیجه می‌گیرد، اما فوتبال دوستان قزوینی بدون شک از این تیم حداقل در بازی‌های خانگی پیروزی می‌خواهند، اتفاقی که در هفته‌های اخیر رخ نداده است.

تیم فوتبال کاسپین قزوین که با ترکیب بازیکنان بومی و غیربومی در این فصل از مسابقات مقابل رقیبان صف‌آرایی کرده، گرچه در اوایل فصل پیروزی خود مقابل رقیبان به دست آورد؛ اما در ادامه با از دست دادن امتیازات خانگی و گل‌های دیر هنگام در بازی‌های خارج از خانه عملا از جمع تیم‌های صدرنشین جدول جدا شد.

به هر حال بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین امروز این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل تیم میناب هرمزگان با روحیه بالاتری خود را برای مصاف با رقیبان در نیم فصل دوم این مسابقات آماده کنند.

انتهای پیام/77004/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول