اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران تاکید کرد

پیگیری جدی مشکل مسکن معلولان گچسارانی‌

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: مسکن یکی از مشکلات اساسی معلولان است که این موضوع را با حمایت همه مسئولان و دستگاه‌ها به جد پیگیری خواهیم کرد.

پیگیری جدی مشکل مسکن معلولان گچسارانی‌

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی ظهر امروز در همایش روز جهانی معلولان این شهرستان که با حضور مدیر آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، ضمن تبریک روز جهانی معلولان اظهار کرد: ما از مجمع معلولان شهرستان می‌خواهیم که هر چه سریع‌تر یک فرد را به عنوان وکیل خود به ما معرفی و ما نیز در جلسه شورای اداری زمانی را برای ارائه و بیان مشکلات معلولان گچساران به آن وکیل خواهیم داد.

وی ادامه داد: پس از بیان مشکلات توسط وکیل مجمع معلولان گچساران، در صورتی که مشکلات موجود در مدت دو ماه رفع نشوند، از طریق دیوان عدالت اداری مسئله را پیگیری می‌کنیم.

 فرماندار گچساران تأکید کرد: وظیفه همه مسئولان است که نسبت به رفع مشکلات و نیازهای معلولان تلاش کنند و از آن‌ها حمایت جدی داشته باشند.

معلولان از توانایی‌های زیادی برخوردارند

 شفیعی با بیان گلایه‌ای خطاب به معلولان گفت: خودتان را باور ندارید و توانایی‌هایی که دارید را بروز نمی‌دهید و این سبب می‌شود که توانمندی شما نادیده گرفته شود.

وی با بیان این‌که معلولان از توانایی‌های زیادی برخوردار هستند، خطاب به آن‌ها عنوان کرد: رفع مشکلات خود را با قاطعیت بخواهید و با ترحم بیان نکنید.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان این توانایی را دارد که نمایشگاه و دستاوردی از توانمندی‌های معلولان را در معرض دید عموم مردم قرار دهد.

 شفیعی افزود: جامعه ما معلولانی دارد که در عرصه‌های مختلف مقام کسب کرده و در مسابقات ورزشی پارالمپیکی در جهان برای ایران افتخارآفرینی کرده‌اند.

 وی تصریح کرد: چندی پیش یک معلول جسمی حرکتی با ویلچر خود در تهران یک هزار و 866 پله برج میلاد را طی کرد و این حرکت بسیار بزرگی است که یک فرد سالم از انجام آن ناتوان است.

 فرماندار گچساران ابراز داشت: مسکن یکی از مشکلات اساسی معلولان است که این موضوع را با حمایت همه مسئولان و دستگاه‌ها پیگیری خواهیم کرد.

 شفیعی مناسب‌سازی خیابان‌های شهر برای عبور و مرور آسان‌تر معلولان را ضروری دانست و اظهار داشت: قانون استخدام سه درصدی معلولان در ادارات و نهادها را به طور جدی پیگیری می‌کنم.

وی با تقدیر و تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان برای پیگیری مشکلات ورزشی معلولان ابراز امیدواری کرد که روزی برسد که معلولان هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

 انتهای پیام /82001‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول