اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

شوکت مسلمانان از برکت خون شهداست

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با بیان اینکه شوکت مسلمانان از برکت خون شهداست، گفت: امروز جهان اسلام و ایران اسلامی مدیون شهدا و جانبازان است.

شوکت مسلمانان از برکت خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در نخستین یادواره شهدای تخریب‌چی استان‌های فارس و بوشهر با بیان اینکه شهادت برترین درجه کمال و سعادت برای تمام مسلمانان است، اظهار داشت: همواره باید به یاد داشت که شهدای ما تا ابد نمونه‌های بشریت هستند.

وی ابراز داشت: شهادت شکوهمندانه‌ترین نوع مرگ است که هر مجاهد حق، آن را آگاهانه و با افتخار بر می‌گزیند و به هر زندگی بهترین معنای زیبا را می‌بخشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شهادت عروج روح و رسیدن به رضای حق تعالی است، تصریح کرد: آنچه که شهادت را شیرین و زیبا می‌سازد رسیدن به رضای الهی است که شهدای ما بهترین راه را برای رسیدن به جایگاه رفیع انتخاب کردند.

وی افزود: شهید سعادتمندانه و فی‌سبیل‌‌الله در میدان جهاد حرکت می‌کند و تا بالاترین مفهوم زندگی که رضایت خداوند است، می‌رسد.

عزیزی گفت: خط شهید و شهادت خطی است که از صدر اسلام تا کنون ادامه داشته و این خط همان خط فاطمه زهرا (س)، خط کربلای حسین (ع)، خط قاسم‌ابن حسن و علی اکبر است.

وی اضافه کرد: بنیانگذار خط شهید و شهادت نخستین بسیجی اسلام حضرت امیرالمومنین علی (ع) است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شهدا اسوه و نمونه بشریت و تمام عالمیان هستند، خاطرنشان کرد: جایگاه شهید به قدری بالاست که خداوند در قرآن می‌فرماید شما نمی‌توانید جایگاه شهدا را درک کنید.

وی در پایان با بیان اینکه شهدای تخریب‌چی از بهترین و وفادارترین افراد حاضر در دفاع مقدس بودند، ادامه داد: 400 شهید استان فارس در میان بارش باران اسلحه خودشان را پیروز دانستند و مسیر پیروزی و سربلندی را برای دیگر رزمندگان باز کردند.

به گزارش فارس، نخستین یادواره شهدای تخریب‌چی استان فارس با حضور مقامات کشوری و استانی در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول