اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

اهانت نشریه محلی به سرزمین مقدس شلمچه خیانت به خون شهدا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: گستاخی و اهانت اخیر یکی از نشریات محلی استان بوشهر به سرزمین مقدس شلمچه خیانت به خون شهدا است.

اهانت نشریه محلی به سرزمین مقدس شلمچه خیانت به خون شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، مراد کاظمی صبح امروز در جلسه هماهنگی راهیان نور شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور این اقدام نشریه محلی و توهین به آرمان‎های شهدای شلمچه را محکوم کرد.

وی افزود: کسانی که به آرمان‎های شهدای انقلاب توهین و به سرزمین‎های نور جسارت می‎کنند، بی‎بصیرت هستند.

کاظمی با بیان این‌که دریچه‎های آسمان در خاک شلمچه است، خاطرنشان کرد: خیلی‌ها شلمچه را با غروبش می‌شناسند و نذر می‌کنند که غروب به شلمچه برسند و نجوای غروب شلمچه با باقی ساعات روز فرق می‌کند چرا که شلمچه نشانه‌های پررنگ پایداری، شجاعت، استقامت و دلیرمردی است.

وی اضافه کرد: وقتی به سرزمین مقدس شلمچه پا می‎گذاری، خاک شلمچه با تو سخن می‎گوید ولی متأسفانه برخی افراد بی‎بصیرت به این مکان مقدس توهین می‎کنند.

فرمانده سپاه دشتی با تجلیل از شهدا به ویژه شهدای شلمچه و تسلیت ایام محرم و صفر یادآور شد: تعداد 300 نفر از دانش آموزان پسر به همراه هفت دستگاه اتوبوس در روز 23 آذرماه جاری از شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‎شوند.

کاظمی ادامه داد: براساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، هویزه و اروند دیدن می‌کنند و در رزمایش اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید حبیب‌اللهی حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: در راهیان نور باید همین روحیه‎ها در جوانان تقویت شود و راهیان نور باید موجب تقویت روحیه معنوی جوانان گردد و پیام‌رسانی حضرت زینب (س) و اهداف قیام عاشورا بازگو شود.

کاظمی گفت: سرپرستان راهیان نور باید از مربیان آمادگی دفاعی باشند و این اردوها توسط خبرنگار سپاه دشتی مستندسازی و مصورسازی شود.

مسئول شجره طیبه صالحین سپاه دشتی نیز در این نشست گفت: تأثیرگذاری راهیان نور در تقویت روحیه معنوی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انکارناپذیر است و این تاثیرگذاری‎ها باید برای دانش آموزان برجسته شود.

حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده افزود: مدیریت انسجام و فرهنگی در سرزمین راهیان نور مهم است و برنامه‎های فرهنگی باید منسجم باشد.

مدیر آموزش و پرورش دشتی نیز اظهار داشت: ایثارگری شهدا بود که موجب اقتدار ایران اسلامی شد و ایران اسلامی سرافراز همه میادین گردید.

عبدالمهدی نصیری افزود: همه افرادی که اردوهای راهیان نور را همراهی می‎کنند باید انسان‎های متشخص، متعهد، دلسوز و وفادار به نظام باشند.

وی تاکید کرد: وسایل نقلیه باید بدون عیب بوده و از نظر فنی مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/66001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول