اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی:

ظرفیت بخش بستری بیمارستان امام خمینی اراک تکمیل است

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی از تکمیل ظرفیت بخش بستری بیمارستان 145 تختخوابی امام خمینی (ره) اراک خبر داد.

ظرفیت بخش بستری بیمارستان امام خمینی اراک تکمیل است

بابک عدلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با جذب پزشکان متخصص و تحولات اساسی ایجاد شده در بیمارستان امام(ره) اراک هم اکنون ظرفیت بخش بستری این بیمارستان به صورت 100 درصد تکمیل است که این نشان دهنده تحولات مثبت ایجاد شده در زمینه افزایش رضایت بیماران است.

وی تصریح کرد: ظرف چند ماه گذشته بیش از 14 پزشک متخصص جذب بیمارستان شده‌اند و به درمان بیماران می‌پردازند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی خاطر نشان ساخت: پیش از این به دلیل نبود پزشکان متخصص مجرب تخت‌های بیمارستان تا 50 درصد پر می‌شد و بیماران برای درمان به مطب‌ها و سایر بیمارستان‌ها مراجعه می‌کردند که خوشبختانه با جذب پزشکان مجرب و اقدامات مثبت انجام شده هم اکنون شاهد تکمیل 100 درصد ظرفیت بیماران هستیم، به طوری که بسیاری از پزشکان مطرح اراک بیماران خود را برای معالجه و درمان به این بیمارستان انتقال می‌دهند.

عدلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روزانه بیش از دو هزار و 351 نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) اراک پذیرش می‌شوند، گفت: میزان پذیرش روزانه مراجعان در پلی کلینیک شبانه‌روزی ابن سینا یک‌هزار و 823 نفر و در درمانگاه تخصصی شماره 3 اراک یک‌هزار و 148 نفر است.

وی با اشاره به رشد مراجعه مردمی به مراکز ملکی تامین اجتماعی اظهار داشت: یکی از دلایل رشد مراجعات مردمی به مراکز تامین اجتماعی تفاوت تعرفه‌های بخش خصوصی با بخش دولتی است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول