اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی بشرویه خبر داد

توزیع 150 سبد غذایی بین معلولان بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی بشرویه از توزیع 150 سبد غذایی در بین معلولان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

توزیع 150 سبد غذایی بین معلولان بشرویه

محمد خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: معلولیت پدیده‌ای اجتماعی با ابعاد و زمینه‌های بسیار است که بر سرنوشت جامعه تأثیر دارد و توانبخشی پاسخی به نیاز فرد معلول و برخورداری از فرصت‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و آموزشی همانند دیگر افراد جامعه است.

وی ادامه داد: برابرسازی فرصت‌ها، تلفیق اجتماعی، ارتقای سلامت، پیشگیری از بروز و یا تشدید عوارض معلولیت، توانمندسازی و آگاه‌سازی از اهداف توانبخشی به شمار می‌رود.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه با بیان اینکه این نهاد حمایتی تاکنون خدمات مطلوبی به معلولان ارائه کرده است، تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 446 معلول خدمت‌گیرنده در واحد توانبخشی این اداره هستند  که از این تعداد 207 نفر مستمری‌بگیر هستند.

خادم افزود: کمک هزینه تحصیلی برای پنج نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش واحد توانبخشی پرداخت شده که در مجموع در این راستا مبلغ یک‌میلیون و 900 هزار ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: همچنین به منظور کمک به تحصیل دانشجویان معلول نیز رقمی بالغ بر 12 میلیون و 148 هزار ریال شهریه دانشگاه این دانشجویان پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی بشرویه از توزیع 150 سبد غذایی بین معلولان این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد سبد غذایی 90 میلیون ریال بوده است.

خادم اظهار کرد: به منظور پرداخت حق پرستاری به 10 نفر مبلغ 14 میلیون و 800 هزار ریال پرداخت شده است.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول