اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج:

هواداران واقعی شهرداری یاسوج برای موفقیت این تیم عجله نکنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان اینکه هواداران واقعی این تیم بسیار بوده و تنها عده‌ای اندک برای ایجاد اختلاف در تیم شناسایی شده‌اند، گفت: هواداران شهرداری یاسوج برای موفقیت این تیم عجله نکنند.

هواداران واقعی شهرداری یاسوج برای موفقیت این تیم عجله نکنند

جمشید غدیری پس از کسب نتیجه برد مقابل تیم حفاری اهواز در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تیم ما از بحران چند هفته قبل بیرون آمده و در دو هفته اخیر نتایج دلخواه را کسب کرده است.

غدیری نتیجه نگرفتن تیم شهرداری در چند هفته گذشته در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران را به دلایل مختلف عنوان کرد و گفت: بیشترین ضربه‌ای که طی آن چند هفته خوردیم از لحاظ موضوعات روحی و روانی بود و دلیل عمده دیگر را می‌توان به مصدومیت بازیکنان تعمیم داد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز گلایه از برخی تحرکات روی سکوی تماشاگران، گفت: عده‌ای هستند که نمی‌خواهند تیم ما نتیجه بگیرد و به همین خاطر روی سکوی تماشاگران مدام بر طبل اختلاف می‌کوبند که این عده نیز شناسایی شده‌اند و به حتم کاری از پیش نخواهند برد چرا که همه ارکان فوتبال از هیئت فوتبال گرفته تا ورزش و جوانان و مسئولان شهرداری و شورای شهر یاسوج تنها به موفقیت صد درصدی این تیم می‌اندیشند.

غدیری به بازی‌های آینده این تیم اشاره کرد و گفت: هواداران منتظر موفقیت‌های بیشتر تیم ما باشند چرا که تیم جنگنده و یک‌دل و جان داریم و همه برای اعتلای فوتبال استان هم‌قسم شده‌ایم.

انتهای پیام/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول