اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از کسب سومین پیروزی متوالی شهرداری یاسوج در لیگ آزادگان

غدیری: شهرداری یاسوج یقه همه تیم‌های دسته اولی را می‌گیرد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج پس از کسب سومین پیروزی متوالی شهرداری در لیگ آزادگان مقابل نیروی زمینی تهران گفت: به شما گفته بودم که با خروج از بحران یقه همه تیم‌های دسته اولی را خواهیم گرفت.

غدیری: شهرداری یاسوج یقه همه تیم‌های دسته اولی را می‌گیرد

 جمشید غدیری در پایان دیدار با نیروی زمینی در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: بازی محکمی در برابر تیم نیروی زمینی برگزار کردیم و مستحق برد در این دیدار بودیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج موفقیت سه هفته اخیر این تیم را مدیون حمایت‌های بی‌شائبه هواداران و مسئولان باشگاه شهرداری به خصوص مدیرعامل این تیم دانست و گفت: مدیرعامل و اعضای شورای شهر یاسوج همه گونه تیم را حمایت می‌کنند که من مهم‌ترین عامل پیروزی را این حمایت‌ها می‌دانم.

غدیری با بیان اینکه تعداد مصدومان شهرداری یاسوج به عدد هشت رسید، گفت: در این بازی علاوه بر هفت بازیکن گذشته که مصدوم داشتیم علی آقامحمدی را نیز از دست دادیم که برای هفته‌های آینده مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

 هواداران مراقب شیطنت تماشاگرنماها باشند

وی افزود: از هواداران تیم خود انتظار داریم که در بازی‌های خانگی با همان شور و حرارت و تعصبی که در وجود آن‌ها نهفته تیم را مورد حمایت و تشویق قرار دهند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در همین زمینه گفت: هواداران نباید اجازه دهند عده‌ای تماشاگرنما با سرنوشت تیم فوتبال شهرداری یاسوج بازی کرده و از دقیقه 60 برای تیم حاشیه ایجاد کنند.

غدیری با درخواست از هواداران برای تشویق تیم تا پایان 90 دقیقه و همچنین وقت‌های اضافه گفت: اگر موفقیتی برای این تیم ایجاد شود هواداران منتفع خواهند شد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج هفته آینده میزبان تیم مس رفسنجان در شهر یاسوج خواهد بود.

‌انتهای پیام/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول