اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

انقلاب اسلامی به دنبال اتحاد مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هدف نظام اسلامی در حمایت از کشورهای اسلامی، حمایت از مسلمانان است نه شیعه و ما برای یک واحد کردن مسلمانان جهان تلاش می‌کنیم.

انقلاب اسلامی به دنبال اتحاد مسلمانان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه سنندج در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ایران اسلامی علاوه بر حمایت از فلسطین به عنوان یک کشور مسلمان سنی‌نشین، از کشور سوریه هم که شیعه هستند برای جلوگیری از متلاشی شدن یک کشور مسلمان، حمایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم مسلمان اکنون در برابر رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند به خاطر وجود انقلاب اسلامی است که توانست مردم را  بر اساس دستورات خداوند که‌ «اگر می‌خواهید در برابر دشمنان موفق باشید از مؤمنین که شما را به خدا دعوت می‌کنند پیروی کنید»، حرکت دهد.

به گفته پورمحمدی، اسرائیل و آمریکا از اینکه اسلام به تمامی جهان تعمیم داده شوند نگرانند و گرنه خودشان با داشتن 200 بمب اتم رژیم صهیونیستی و 7 هزار بمب اتم آمریکا نگرانی از بابت اینکه ما به بمب اتم دست پیدا کنیم نیستند.

این مسئول یادآور شد: آنها منشأ عزت ما را می‌دانند و حس کرده‌اند که امت اسلامی در حال بیداری است و قدرت جدیدی شکل می‌گیرد، که با یک توطئه قصد دارند ما را با همدیگر درگیر کنند تا از شکل‌گیری قدرت بزرگ اسلام جلوگیری کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: اختلاف و نزاع بین مسلمانان شادی و نشاط را از آنان می‌گیرد و دشمنان به راحتی بر ما مسلط می‌شوند که ما باید در مقابل تفرقه‌افکنی‌های آنان ایستادگی کنیم و با صبر و مدارا بایستیم.

پورمحمدی در ادامه گفت: کشور ایران اسلامی از بینش‌ها و فرهنگ‌های مختلف برخوردار است و این یک برکت برای نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی فضای موجود در بحث فرهنگ و اتحاد را تقویت کرده و اخوت بین مسلمین در حال تقویت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها کشوری است که از دردهای مسلمانان سخن می‌گوید و تمام قد در برابر دشمنان اسلام ایستاده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پایان به وضعیت دستگاه‌های اداری استان کردستان اشاره کرد و اذعان داشت: دستگاه‌ها ضعف‌هایی دارند که باید همه دست به دست هم دهند تا کاستی‌ها را برطرف کنند.

انتهای پیام/79002/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول