اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

بندرعباسی‌ها از مسئولان اتحاد می‌‌خواهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به سخنان رهبری و بیان اینکه کشور در شرایطی حساس قرار دارد، گفت: مردم این شهر از مسئولان اتحاد می‌خواهند.

بندرعباسی‌ها از مسئولان اتحاد می‌‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه مسئولان باید مراقب باشند تا موجبات شادی بیگانگان را فراهم نیاورند اظهار داشت: باید با اطاعت از رهبری موجبات اتحاد هر چه بیشتر را فراهم آورد.

وی گفت: اینکه طوری عمل و رفتار شود که دشمن فکر کند سران قوا با هم مشکل دارند امری نادرست و ناپسند است و باید در این راه با نهایت دقت و درایت حرکت کرد.

به گفته وی مطرح کردن برخی مطالب از طرف برخی افراد در رسانه‌ها مایه شرمندگی است.

فروزان‌نژاد با بیان اینکه شرایط کشور حساس است، گفت: اتفاق مهمی نمی‌افتد برخی از موضع‌گیری‌ها از طرف مسئولان عمومیت پیدا نکند.

وی از طرف مردم بندرعباس گفت: مسئولان بدانند که مردم این شهر نیز از آنها اتحاد می‌خواهند.

خطیب موقت جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز وفات امام سجاد (ع) افزود: در واقع وجود مبارک و اسناد و سخنان این امام همام سبب ماندگاری عاشورا و قیام حسین (ع) شد.

وی با بیان اینکه انقلاب ریشه در شهادت و عاشورا دارد افزود: امروز جوانان این مرز و بوم به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده‌اند به نحوی که امروز جوانان غزه با الگوگیری از جوانان انقلابی ایران یک بار دیگر با همه قدرت مقاومت را نمایان کردند.

وی گفت: همه دیدند که نیروی ایمان چطور از گنبد آهنی که گفته می‌شد حتی پرنده نیز نمی‌تواند از آن عبور کند، گذشت و ایجاد رعب و وحشت در دل صهیونیسم کرد.

فروزان‌نژاد با بیان اینکه آسمان اراضی اشغالی تحت کنترل رژیم صهیونیستی در ماه‌های قبل توسط پهباد ایرانی و در جنگ غزه نیز توسط موشک‌ فجر مورد هجوم قرار گرفت اضافه کرد: شکار پهپادهای امریکایی در کشور ادامه دارد و این به معنی فروریختن هیمنه پوشالی فناوری امریکایی و غربی است که این امر تبعات زیادی برای آنها خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایران از معدود کشورهایی است که موفق به شکار این پرنده‌های پیشرفته می‌شود و این نشان از توانایی‌های نظام اسلامی دارد.

به گفته خطیب موقت جمعه بندرعباس کسانی که دستاوردهای نظام را زیر سؤال می‌برند بی‌وجدان و بی‌منطق هستند.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول