اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه فرشبافان ارومیه خبر داد

عضویت 5 هزار نفر در اتحادیه فرشبافان ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه فرشبافان ارومیه گفت: پنج هزار نفر از فعالان صنعت فرش در این اتحادیه فرشبافان ارومیه عضویت دارند.

عضویت 5 هزار نفر در اتحادیه فرشبافان ارومیه

محرم سید جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر 120 کارگاه تولید فرش در سطح شهر ارومیه فعال است و نزدیک به 1800 نفر در این کارگاه‌ها مشغول هستند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد 3 هزار نفر از خدمات بخش بیمه‌ای استفاده می‌کنند، تصریح کرد: این اتحادیه برای بیمه کردن اعضا مشکلی ندارد و در صورتی که اعضا عضویت خود را تمدید کرده باشند می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

سید جعفری تولید ماهانه فرش کارگاه‌های فرش‌بافی ارومیه را 3 هزار متر مربع عنوان و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بیشتر اقشار فعال در این صنعت را قشر متوسط جامعه تشکیل می‌دهد، افزایش قیمت مواد اولیه عمده‌ترین دلیل تأثیرگذار بر تولید ماهانه کارگاه‌های فرش‌بافی است.

رئیس اتحادیه فرشبافان ارومیه به کاهش اعتبارات تخصیصی اتحادیه در سال جاری اشاره کرد و متذکر شد: سال گذشته یک هزار و 500 نفر از تسهیلات بانکی بهره‌مند شدند.

سید جعفری اذعان داشت: این در حالی که امسال تنها مدارک 200 نفر از اعضا برای دریافت تسهیلات و معرفی به بانک‌های عامل در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

انتهای پیام/61013/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول