اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان

تمام تلاش دشمن بر هم زدن اتحاد و افکار دانشجویان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: مستکبران تمام تلاششان این است که با برهم زدن رکن اصلی افکار دانشجویان که خشکاندن استکبارست آنها را از این مقوله جدا کنند و اتحاد آنها را برهم زنند.

تمام تلاش دشمن بر هم زدن اتحاد و افکار دانشجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری در نشستی با تبریک روز دانشجو به ملت شریف ایران به ویژه جامعه دانشگاهی اظهار داشت: دانشگاه‌ها و دانشسراها از جمله مهم‌ترین و حساس ترین مراکزی هستند که نقش عمده در استقلال و یا وابستگی کشور و مبارزه با استکبار جهانی  و حرکت با بصیرت کشور دارند، چرا که اکثر مدیران جامعه از بین فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز تعلیم و تربیت انتخاب می‌شوند

وی با اشاره به نقش پررنگ دانشجو در پیشرفت و توسعه افزود: همچنین دانشجو و دانشگاه از ابتدا مرکز مبارزه با استکبار و مستکبران بوده است و از این روی این مراکز همواره مورد تهاجم و یورش فرهنگ سلطه در جهان بوده است تا از این طریق با پرورش مهره‌ها و دست نشانده‌های خود آینده را رقم بزنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: دانشجویان به عنوان جوانان روشنفکر، جوانان ارزنده اسلام، فرزندان ایران، قوه متفکره ملت و ... همواره در تعالی جمهوری اسلامی ایران نقشی پررنگ داشتند که امروز بیش از هر روز دیگری شاهد این هستیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان هرمزگان با بیان اینکه احمد قندچی، مهدی شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا (سه شهید روز دانشجو) نیز در راه مبارزه با استکباری که مسیر همیشگی مبارزات دانشجویی است به دیدار حق شتافتند، تصریح کرد: امروز در مراحل پایانی این مبارزه هستیم و در جنگ نرمی که آغاز شده دانشجویان و دانشگاهیان بهترین نیروها در این مبارزه هستد.

بامری در ادامه سخنان خود گفت: بذر مبارزه با استکبار با دستان دانشجویان و دانشگاهیان کاشته شده و امروز که آن بذر به درختی تنموند تبدیل شده پیکر استکبار را در سراسر جهان به لرزه انداخته است و این لرزیدن‌ها حکایت از تبدیل مبارزه با استکبار دانشجویان به یک خط اصلی فرهنگی سیاسی دارد چرا که امروز می‌بینیم همه دانشجویان متحدانه به مبارزه علیه استکبار می‌اندیشند و در این راه گام استوار بر می‌دارند.

این مسئول تصریح کرد: مستکبران نیز تمام تلاششان این است که با برهم زدن رکن اصلی افکار دانشجویان که خشکاندن استکبارست آنها را از این مقوله جدا کنند و اتحاد آنها را برهم زنند که دانشجویان ما باید با هوشیاری در برابر این تلاش‌ها قد علم کنند و کم کم این لرزیدن استکبار دارد به خشکاندن ریشه مستکبران تبدیل می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان از بصیرت به عنوان شالوده هر تحرک و تکاپوی اجتماعی و سیاسی سازنده یاد کرد و افزود: بیش از هر مجموعه‌ای از تشکل‌ها و مجموعه‌های دانشجویی و دانشگاهی انتظار می رود که به مراتب بالا و مقبولی از بصیرت دست یابد و با بصیرت و جریان شناسی نقش استعمار و غرب در ایران و جهان اسلام دست مستکبران و متجاوزان را قطع کنند.

بامری در ادامه سخنان خود به مناسبت روز دانشجو گفت: امید است دانشجویان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران مقدرات آینده جامعه به دست آنان است با آشنایی هر چه بیشتر با افکار و اندیشه‌های مترقی بنیانگذار جمهوری اسلامی، با بصیرت و  آنچنان که شایسته و بایسته است به وظیفه و مسئولیت خود در قبال کشور و ملت عمل کنند و همانند قبل در افشای استکبار و مستکبران قدم بردارند.

انتهای پیام/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول