اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بهبهان:

وحدت حوزه و دانشگاه پیوند تجربه و ارزش است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بهبهان وحدت میان حوزه و دانشگاه را پیوند و تلفیق تجربیات و ارزش‌ها دانست.

وحدت حوزه و دانشگاه پیوند تجربه و ارزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی دهموردی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان با اشاره به روز پژوهش اظهار داشت: دنیای امروز در هر لحظه پیشرفت کرده و مسایل مختلفی را پدید می‌آورد که شناخت آنها و استفاده بهینه از فرصت‌ها نیازمند مطالعه و پژوهش است.

وی تصریح کرد: هرچه علم بیشتر پیشرفت کند در کنار آن مشکلاتی نیز پدید می‌آید که لازمه حل آنها در ابتدا شناخت کامل و قدم برداشتن برای حل آن است که یکی از روش‌های شناخت، انجام تحقیق و پژوهش میدانی و علمی است.

امام جمعه موقت بهبهان خاطرنشان کرد: از این رو به همه جوانان توصیه می‌کنیم پژوهش و تحقیق را در اولویت‌های مهم امور خود قرار داده و از آن غافل نشوند تا زمینه پیشرفت بیشتر آنها و جامعه فراهم شود.

وی در ادامه به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و با بیان اینکه این وحدت پیوند تلفیق تجربه و ارزش است، گفت: برای رسیدن به سعادت به تزکیه و علم نیاز داریم که با وحدت حوزه و دانشگاه این دو بال فراهم می‌شود اما باید توجه داشت که هر دو باید به خوبی امور و وظایف خود را انجام دهند.

موسوی دهموردی خاطرنشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه موجب سعادت و خوشبختی جامعه اسلامی ما خواهد شد.

وی در پایان با تقدیر از استقبال و بدرقه باشکوه مردم خوزستان از ضریح امام‌حسین (ع) تصریح کرد: شوق و اشتیاق مردم ما در این مراسم نشان از حضور قلب آنان و ارادت آنها به اهل‌بیت (ع) است که کیلومترها راه را با پای پیاده به دنبال ضریح حرکت می‌کنند.

امام جمعه موقت بهبهان خاطرنشان کرد: سعادت بسیار بزرگی نصیب مردم شد که ضریح مطهر به میان آنان آمد و توانستند ساعت‌ها به عزاداری پرداخته و در کنار ضریح ملکوتی امام‌حسین (ع) باشند.

انتهای‌پیام/72003/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول