اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کرج:

دفاع از حقوق بشر بزرگ‌ترین دروغ غربی‌ها است

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه شهرستان کرج گفت: برای سران زورگوی کشورهای غربی هرگز حقوق ملت‌ها مهم نبوده و دفاع از حقوق بشر بزرگ‌ترین دروغی است که آنها می‌گویند.

دفاع از حقوق بشر بزرگ‌ترین دروغ غربی‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز در مصلای بزرگ کرج و با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

در خطبه‌ها دوم نماز حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی اظهار داشت: حقوق بشر هر گاه منافع غربی‌ها را تامین کند از آن دفاع کرده و با تبلیغات فراوان به این موضوع می‌پردازند، اما زمانی که منافع آنها به خطر بیافتد، سکوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه هر گاه ملتی بخواهد مستقل بوده و آزادانه عمل کند، غربی‌ها به بهانه‌ واهی نقض حقوق بشر به این ملت حمله می‌کنند، اما زمانی که ملت خود را به گلوله می‌بندند، یادی از حقوق بشر نمی‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها به مقوله مهم تهاجم فرهنگی اشاره فرموده و تاکید کردند که همه باید در برابر این تهاجم خصمانه و شبیخون فرهنگی هوشیار و آماده دفاع باشیم.

نماینده مردم استان‌های تهران و البرز در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: غربی‌ها می‌خواهند با تهاجم به مقدسات و آرمان‌های ملت مسلمان ایران آنها را از نظر فرهنگی تهی کرده و سپس مقاصد شوم خود را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام و انقلاب پیش ببرند.

کازرونی گفت: اگر می‌خواهیم همچنان در جهان سربلند و با عزت باشیم باید در برابر این تهاجم هوشیاری خود را حفظ کرده و همچون گذشته با بصیرت در مسیر ولایت حرکت کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع همدلی و وحدت ملت ایران زیر پرچم ولایت موجب خنثی شدن تمام توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول