اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آمل خبر داد

اجرای طرح معلم همراه در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل گفت: 5 هزار و 115 دانش‌آموز پایه اول ابتدایی آمل در سال تحصیلی 93-92 به صورت «دوری» در طرح معلم همراه آموزش می‌بینند.

اجرای طرح معلم همراه در مازندران

صدیقه لطفی‌ناییج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به سند تحول بنیادین، گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه در آموزش و پرورش است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل با اشاره به نظام آموزشی 3-3-6  افزود: در سال آینده دوره شش ساله ابتدایی به صورت 3-3 اداره خواهد شد.

لطفی‌ناییج در ادامه با بیان اهمیت آموزش دوره ابتدایی گفت: در سال تحصیلی آینده دانش‌آموزان پایه اول به دوم ابتدایی بر اساس طرح «دوری» آموزش می‌بینند.

وی با بیان اهمیت و تاثیر آموزش بر اساس نظام دوری تصریح کرد: این طرح در کیفی‌سازی آموزش و ماندگاری آن در ذهن دانش‌آموزان با توجه به شناخت معلم نسبت به دانش‌آموزان، بسیار مؤثر است.

این مسئول گفت: برای توانمندسازی معلمان مجری طرح کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است که در زمان مقرر اجرا می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آمل اضافه کرد: نظام دوری به معنای این است که معلم پایه اول ابتدایی، دانش‌آموزان خود را در پایه‌های دوم و سوم ابتدایی به عنوان معلم همراهی می‌کند.

لطفی‌ناییج در پایان اذعان داشت: شهرستان آمل 156 کلاس مستقل اول ابتدایی با 5 هزار و 115 دانش‌آموز دارد که از سال تحصیلی آینده در طرح دوری آموزش خواهند دید.

انتهای ‌پیام/86011/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول