اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی:

ایران ‌بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با ‌سربلندی پشت سر گذاشته‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته‌ایم.

ایران ‌بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با ‌سربلندی پشت سر گذاشته‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی سنایی ظهر امروز در یادواره شهید طالبیان و 4 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور با بیان اینکه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران برگرفته  از فرهنگ شهادت، ایثارگری و فداکاری است، اظهار داشت: تاکنون از خلوص، ایثارگری و شهادت خسارتی ندیده‌ایم بلکه این خصایص سبب اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: جاری و ساری بودن این فرهنگ ارزشی در جامعه به نوبه خود تحقق اهداف نظام و انقلاب را در پی دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و نیز ضمن ارج نهادن به برگزاری یادواره شهید طالبیان و شهدای فرهنگی کشور، خاطرنشان کرد: اینگونه‌ یادواره‌ها در مقام شامخ شهدا باید به یک اصل و متن گرانسنگ تبدیل شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدا در جامعه باید به آراسته‌ترین شیوه و متعالی‌ترین هدف که همان نشر و نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت است، برپا شود.

سنایی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا به نحوی سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خصوصاً به نسل‌های بعدی می‌شود، عنوان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس همه اقشار مردم و سطوح مختلف جامعه حضور داشتند، امروز نیز شهید و شهادت متعلق به همه اقشار مردمی است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌هایی که موجب فراگیری و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، یادآور شد: این امر سبب اعتلا و رشد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهان می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در پایان سخنانش با اشاره به شخصیت و سیره شهید طالبیان نیز گفت: خلوص و مردم‌داری دو شاخصه اصلی و برجسته شخصیت این شهید بزرگوار بود که باید سرلوحه کار همگان باشد.

انتهای پیام/89004/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول